Već u predškolskom uzrastu može da se predvidi da li bi dete moglo da ima poteškoće sa čitanjem i pisanjem, tačnije da li će imati problem sa disleksijom i disgrafijom.
Ako dete ne može da ponovi početni i poslednji glas u rečima, tačnije ako razaznaje glas od sloga i ne može da spoji određene glasove u reč, možda je vreme da se obratite logopedu. Kod takve dece se već u prvim razredima javljaju greške u čitanju i pisanju tipa: omisija (ispuštanja) glasova, adicija (umetanja) i metateze (izvrtanja - karakteristično za čitanje napamet; tipično za brzo čitanje bez razumevanja). Znači, u predškolskom uzrastu mogu da se predvide moguće disleksične i disgrafične poteškoće, a potvrda za ovo se najčešće vidi u prvim razredima osnovnoškolskog obrazovanja.
9. april 2009.
Kompletan tekst pročitajte na www.blic.rs
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
Slični članci, koje čitaju drugi korisnici
3 predmeta u školi najvažnija za razvoj mozga
Tri predmeta većina dece OTALJAVA, a psiholozi smatraju da su oni do 12. godine NAJVAŽNIJI za razvoj mozga.
5
Ide zmija - VIDEO!!!
Malo zabave za najmlađe
5
Od ljutice do dobrice za 7 dana!
Znate li da su za dečje napade besa najčešće krivi upravo roditelji? Pred vama je izazov – promenite sebe da bi mogli pr...
4
OPREZ: Dečje gumene igračke pune bakterija!
Dečje gumene igračke koje mališani najčešće "vode" sa sobom na kupanje, pune su bakterija
4