|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Šta sve poručuju dečiji youtube kanali na engleskom jeziku

Milica Dobrijević, 12.3.2017
YouTube je postao jedan od glavnih medija, uveliko prelazi posećenost svih svetskih globalnih tv stanica. Posledica neverovatno velike posećenosti je ogroman uticaj Youtube-a na najšire mase koje uključuju i decu.
Ključne reči:

image
/11



Ako ste jedan od onih fenomenalnih roditelja koji deci ne dozvoljavaju ekrane ova tema ne bi trebalo da vas zabrinjava. Posvećena je NAMA, manje revnosnim, koji dozvoljavamo deci da gledaju Youtube.

Kada date deci tablet u ruke sa uključenim YT kanalom nije dovoljno samo krajičkom svesti obratiti pažnju na sadržaj koji dete gleda.

Osvrnuti se i budnom pažnjom proanalizirati ono što je jedna četvorogodišnja ćerka u tom momentu slušala i gledala. Evo priče jedne mame:

1.Dečija melodija i horor tekst

“To je bio razbuđujući momenat, učinilo mi se da sam čula reč DIE – umreti, u melodiji pesme za decu. Bilo je tako i još mnogo gore, tekst je bio  “thousand ways to die” posvećen istoimenoj američkoj reality seriji, a na ekranu su bile neke igračke koje su pokretale tj. animirale dve tinejdžerke. Dete ni ne primećuje izbezumljujući tekst, prati animaciju i gleda sa osmehom.”

2.Youtube i konzumerizam

Postoji nekoliko stotina YT kanala koji prikazuju samo otvaranje novih igračaka. To su najgledaniji sadržaji kod dece uzrasta između 3 i 7 godina. Roditelji snimaju svoju decu u velikim marketima, koja besomučno pakuju korpe tonom plastike, i onda ta pakovanja otvaraju kod kuće, sasvim jasno, pred kamerama. Deca očigledno pokazuju uzbuđenje samo dok se igračke otvaraju, skaču, vrište, a onda im raspoloženje splasne u deliću sekunde, sve je uglavnom zabeleženo na videu. Deca u Kanadi imaju spisak stvari i igračaka koje žele da dobiju za Božić. Garaže kuća su pune “nanetih” nepotrebnih stvari… Beskonačno natrpavanje i konstantna praznina. Naravno sledi robijanje na tri posla kako bi se hrpa potencijalnog đubreta otplatila.

3.Način komunikacije i rečnik

Vrlo često u videu sadržaj rečenica i način komunikacije bude na nivou pećinskih ljudi. Igračke “pričaju” o ustaljenim temama- šoping, šminkanje, garderoba, pa se provuče poneka svađa, čak i ubistvo. Scene ubistva, vrlo živopisno opisivane sa prolivanjem krvi, ubodima noža i udarcima u glavu, ta predivna američka omladina.  Rečnik je onaj polu-geto sleng, a opus rečenica ne prelazi broj 25.

Igra na otvrenom zaista je nužnost kao i dečije okruženje. Ima vremena za ekrane, na pretek, najviše se uči iz dečije igre!

Izvor: Pasarella.rs


YouTube je postao jedan od glavnih medija, uveliko prelazi posećenost svih svetskih globalnih tv stanica. Posledica neverovatno velike posećenosti je ogroman uticaj Youtube-a na najšire mase koje uključuju i decu.

Ako ste jedan od onih fenomenalnih roditelja koji deci ne dozvoljavaju ekrane ova tema ne bi trebalo da vas zabrinjava. Posvećena je NAMA, manje revnosnim, koji dozvoljavamo deci da gledaju Youtube.

Kada date deci tablet u ruke sa uključenim YT kanalom nije dovoljno samo krajičkom svesti obratiti pažnju na sadržaj koji dete gleda.

Osvrnuti se i budnom pažnjom proanalizirati ono što je jedna četvorogodišnja ćerka u tom momentu slušala i gledala. Evo priče jedne mame:

1.Dečija melodija i horor tekst

“To je bio razbuđujući momenat, učinilo mi se da sam čula reč DIE – umreti, u melodiji pesme za decu. Bilo je tako i još mnogo gore, tekst je bio  “thousand ways to die” posvećen istoimenoj američkoj reality seriji, a na ekranu su bile neke igračke koje su pokretale tj. animirale dve tinejdžerke. Dete ni ne primećuje izbezumljujući tekst, prati animaciju i gleda sa osmehom.”

2.Youtube i konzumerizam

Postoji nekoliko stotina YT kanala koji prikazuju samo otvaranje novih igračaka. To su najgledaniji sadržaji kod dece uzrasta između 3 i 7 godina. Roditelji snimaju svoju decu u velikim marketima, koja besomučno pakuju korpe tonom plastike, i onda ta pakovanja otvaraju kod kuće, sasvim jasno, pred kamerama. Deca očigledno pokazuju uzbuđenje samo dok se igračke otvaraju, skaču, vrište, a onda im raspoloženje splasne u deliću sekunde, sve je uglavnom zabeleženo na videu. Deca u Kanadi imaju spisak stvari i igračaka koje žele da dobiju za Božić. Garaže kuća su pune “nanetih” nepotrebnih stvari… Beskonačno natrpavanje i konstantna praznina. Naravno sledi robijanje na tri posla kako bi se hrpa potencijalnog đubreta otplatila.

3.Način komunikacije i rečnik

Vrlo često u videu sadržaj rečenica i način komunikacije bude na nivou pećinskih ljudi. Igračke “pričaju” o ustaljenim temama- šoping, šminkanje, garderoba, pa se provuče poneka svađa, čak i ubistvo. Scene ubistva, vrlo živopisno opisivane sa prolivanjem krvi, ubodima noža i udarcima u glavu, ta predivna američka omladina.  Rečnik je onaj polu-geto sleng, a opus rečenica ne prelazi broj 25.

Igra na otvrenom zaista je nužnost kao i dečije okruženje. Ima vremena za ekrane, na pretek, najviše se uči iz dečije igre!

Podeli 

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Prva ljubav (Ti i ja)
Peva: dečiji hor Vrapčići
6
Zvončići no.1
Kad padne prvi sneg, kad zabeli se breg, na put se sprema tad, taj deda večno mlad,...
6
Od Đenke ostadoše dugmići, od žena samo oči
Nemati D veličinu grudi na svom telu u današnje vreme, pravi je skandal. Napumpane usne takođe. Imati normalna usta smat...
5
NE ODLAŽITE OČINSTVO
Poznato je da odlaganje očinstva može da nosi rizike po decu, ali do sada se nije pominjala starost očeva.
5





Evo čega se deca najviše plaše, prema uzrastu
Grmljavina, mrak, veštice, čudovišta, duhovi i mnoga druga zastrašujuća stvorenja koja bi mogla živeti u mračnom ćošku s...
BUDUĆE VOĐE: 7 osobina prolećnih beba
Zima, proleće, leto ili jesen ... Da li znate da godišnje doba utiče na našu ličnost? Mnoga istraživanja pokazala su kak...



image
lepic
Dajte im negu i preparate koje zaslužuju, najbolje, PHARMALIFE!
Ova godina je bila prepuna neprospavanih noći, uz FITOBALM je mnogo lakše sve prošlo, mazali smo po grudima, leđima i oko nosića da bi mogli da dišemo i udišemo blagi miris i sekret iz nosića je mekši i lakše ga je odstraniti. Počeli smo polako i sa BRONCAMIL sirupom, kašljali smo jako, ma najstrašnije, bili smo pred upalom pluća. IMMUNO jos nismo, ali u januaru planiramo korišćenje i ovog vašeg preparata. Apis Gola sprej je jako dobar da ublazi bol u grlu. Poštovanje za vaše proizvode. Hvala vam na brizi i pomoći!  Više >>
image

Anketa

Трудноћа.
пеперутка16

Који део трудноће вам се највише допао или Најлакши?

Click Here