|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Sundance kao br.1 od strane slovenačkog udruženja za zaštitu potrošača

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 10.7.2019
Slovenačko udruženje za zaštitu potrošača ( ZPS) upravo je završilo jedno od najvećih testiranja krema za sunčanje u regionu. Kontrolisano je devet uzoraka krema za sunčanje dostupnih na slovenačkom tržištu s visokim faktorima zaštite, a većina ovih proizvoda može da se kupi i na našem tržištu. Pokazalo se da visoka cena proizvoda ne garantuje i najbolji kvalitet.

image
/11


– Od devet testiranih uzoraka kod kojih je kontrolisan nivo zaštite, količina konzervansa, vlažnost, osećaj na koži i mnogo drugih kvaliteta, prvo mesto zauzelo je mleko za sunčanje „SUNDANCE” sa zaštitnim faktorom 30, koja je ujedno i među najpovoljnijim proizvodima kada je reč o sunčanoj kozmetici. Ovaj proizvod ni u jednoj kategoriji nije dobio manju ili nezadovoljavajuću ocenu, i od stane potrošača ocenjen je sa ukupno 84 poena. Najpovoljnija krema na tržištu „Miler Lavozon” sa zaštitnim faktorom 50 zauzela je drugo, dok je treće mesto osvojila krema „Hofer Ombia Sun Ultra Sensitiv” sa zaštitnim faktorom 50 – prenosi „Jutarnji list” rezultate ovog istraživanja.

 

Ovim istraživanjem takođe su testirane i druge kategorije, dok su testirani proizvodi kupljeni su u radnjama koje posećuje najširi krug kupaca. Proizvođači, odnosno trgovci, nisu znali da je testiranje u toku, pa nisu ni mogli da utiču na izbor favorizujući određene brendove.

 

Testiranje je obavljeno u nezavisnim akreditovanim laboratorijama, a kriterijumi kod ovakvih međunarodnih testova stroži su nego kod običnog proveravanja standarda i bezbednosti jer se ispituje i trajnost proizvoda, uticaj na životnu sredinu i ostali kriterijumi važni za svakodnevnu upotrebu.

 

Potrošačka organizacija Slovenije je saopštila da nisu otkriveni neželjeni sastojci, ali je savetovano potrošačima da se štite od sunca prvenstveno odgovarajućom odećom, šeširima i da ostaju u hladu, pa tek potom nanošenje krema za zaštitu od sunca i na nepokrivene delove kože, ali u znatno manjem sloju ili s nižim zaštitnim faktorom i manje agresivnim filterima ukoliko se veći deo dana ne provodi na suncu.

 

Vođa ovog projekta pri potrošačkoj organizaciji Boštjan Okorn rekao je da većina testiranih proizvoda odgovara podacima istaknutim na ambalaži, ali to ne znači da ne mogu biti bolji i pružiti veću zaštitu od one koja je deklarisana. Stručnjaci podsećaju da je  kreme u ovo doba godine neophodno koristiti ne samo pred odlazak na plažu nego i tokom vožnje bicikla, šetnje gradom i drugih dnevnih aktivnosti na suncu.

 

 

Nakon istraživanja su rezultati pokazali da mnogi ljudi više vole sredstva za sunčanje s raspršivačem jer su im praktičnija, ali često postoji opasnost da će ih naneti premalo. Zato ZPS preporučuje da se takva sredstva nanose ponovo kada se prvi put osuše. S obzirom na trajnost proizvoda, pokazalo se da nema smisla kupovati proizvode koji su dodatno pakovani još i u kartonsku ambalažu.

 

U saopštenju za javnost navodi se da pravilno čuvana sredstva za zaštitu od sunca mogu bez problema „preživeti” zimu, odnosno mogu se koristiti dve ili više sezona. Vrlo je verovatno da je krema delotvorna ako nije promenila teksturu i miris.

 

Vodootpornost sredstava za zaštitu od sunca navedena na ambalaži svih testiranih proizvoda za zaštitu od sunca nije garancija da se možemo bezbrižno kupati. Ta tvrdnja samo znači da zaštita ne opada više od pola, nakon boravka u vodi dva puta po dvadeset minuta.

– To potrošači često ne znaju pa nakon kupanja ne obnavljaju „vodootpornu” zaštitu, zato smo označenu „vodootpornost” kaznili oduzimanjem bodova prilikom ocenjivanja deklaracije. Posle kupanja obavezno se ponovo namažite kremom, bez obzira na naznačenu vodootpornost – istakao je Boštjan Okorn iz slovenačke potrošačke organizacije.

 


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

DECU ZIMI KUPATI jednom u TRI DANA
Decu ne treba kupati svaki dan, pogotovo ne zimi, dovoljno je jednom u tri dana. Svakodnevno se jedino održava higijena ...
8
NIVEA Rose Touch sa organskom ružinom vodicom
Beograd, jul 2021. - Ruža je poznata kao kraljica cveća, simbol lepote i znak ljubavi. Međutim, ona ima i dugu tradiciju...
3
Žene zimi izgledaju starije i do četiri go...
U ovom istraživanju učestvovalo je 5.000 žena starosti od 27 do 60 godina.
3
Sredite se za plažu za mesec dana
Ukoliko vam je do odlaska na letovanje ostalo svega nekoliko nedelja, ne paničite. Imate dovoljno vremena da svoju kožu ...
2





Žene zimi izgledaju starije i do četiri go...
U ovom istraživanju učestvovalo je 5.000 žena starosti od 27 do 60 godina.
Kräuterhof anticelulit kolekcija - iskustva
Drage naše dame, da li vam je muka od celulita? Pojedine dame su testirale Kräuterhof anticelulit kolekciju, i sa nama p...



Anketa

1001 noć :)))
merjem 82

Da li gledate seriju "1001 noć" ? Da li vam se dopada?

Da (41%)

Ne (59%)


Ukupan broj glasova: 147

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here