|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Zašto je dobro imati decu

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 28.3.2017
Ima ih toliko da ne možemo sve da nabrojimo, ali ovaj razlog nas je iznenadio.
Ključne reči:

image
/11

Za aktuelne sadržaje i vesti o roditeljstvu i trudnoći dodajte Ringeraju kao svoj omiljeni izvor na Google-u.
Google
Ringaraja logo
Postavi


Oni koji već imaju decu reći će vam da su ta malena bića nešto neprocenjivo u njihovom životu, da je ljubav prema njima nezamislivo velika, da im ulepšavaju dane i ispunjavaju ih smehom… Sve to ste već sigurno čuli, ali verovatno niste znali da roditelji žive duže od odraslih koji nemaju decu?


Ogromna studija u kojoj je učestvovalo oko 1,4 miliona ljudi pokazala je da razlika u očekivanom životnom veku postoji čak i kod roditelja koji imaju više od 80 godina.

Roditelji mogu da očekuju da žive duže od odraslih ljudi koji nemaju decu, tvrde naučnici.

Istraživanje je sprovedeno na "Karolinska institutu" u Stokholmu, a naučnici su pratili životni vek više od 700.000 muškaraca i 725.000 žena rođenih između 1911. i 1925. u Švedskoj.

Otkrili su da su ljudi koji imaju najmanje jedno dete izloženi manje riziku od smrti u odnosu na one koji se nisu ostvarili u ulozi roditelja.

U starosnoj dobi od 60 godina, razlika u očekivanom životnom veku osoba koja imaju i koje nemaju decu bila je oko dve godine među muškarcima i 1,5 godina među ženama.

Očevi stari oko 60 godina mogu da očekuju da žive još oko 20 godina, dok je za muškarce bez dece očekivani životni vek još oko 18 godina.

Za mame koje su zagazile u sedmu deceniju očekuje se da žive još oko 24,6 godina, dok žene bez dece mogu da očekuju da će im životni vek trajati još oko 23 godine.

I venčani i nevenčani parovi imaju "korist" od roditeljstva, mada nevenčani, a među njima naročito muškarci, imaju veće benefite, pokazalo je istraživanje.

Naučnici to objašnjavaju činjenicom da se parovi koji nisu venčani više oslanjaju na podršku dece, dok bračni parovi očekuju podršku partnera.

Ovaj tim istraživača kaže da pol deteta ne utiče na životni vek roditelja, a prethodna istraživanja su pokazala da su devojčice sklonije nego dečaci da pomažu roditeljima kada ostare.

Naučnici kao moguće objašnjenje za rezultate ove studije navode da roditelji vode zdraviji život od odraslih koji nemaju decu.


Izvor: mondo.rs

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Kada detetu zatreba lekar na moru
Letovanje sa decom uvek traži više planiranja nego putovanje odraslih. Roditelji ne mogu da predvide svaku situaciju, al...
6
Premijera 3. sezone animirane serije Džepn...
Sa harizmatičnim doskočicama i vrednim životnim lekcijama koje obožavaoci očekuju od Poli, ova potpuno nova sezona pokaz...
3
L’ERBOLARIO praznično darivanje na Ringeraji!
Mirisi u koje se zaljubljujemo opet i ... opet!
3
Deca od 15 meseci razlikuju pravdu od nepr...
Deca o pravednosti "uče" posmatrajući način na koji ljudi tretiraju jedni druge. U uzrastu od svega 15 meseci mali...
2





Te male oči misle da si savršena
Emotivno pismo majke svim ostalim majkama.
KAD PORASTEM ŽELIM BITI SVEKRVA
Gde i kada počinje ta mala iskra između svekrva i snaja? Kad sin dovede devojku kući? Venčanjem? Dolaskom dece? Teško je...



Anketa

pol
sandradrax

DA LI VAM JE BITAN POL DETETA?

DA (20%)

NE (80%)


Ukupan broj glasova: 65

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here