Anoniman
|
ali zasto da potrosite gorivo za tako nesto? mozete sutradan ili vec kad budete isli u tom pravcu da reklamirate. elem, ono sto sam pisala pa mi se izbrisalo jeste da sam poslednji put kad sam bila u srbiji kupila dvd pepa prase, dodjem kuci, ono - ne radi. odem da reklamiram, krene prica "pa sta da vam kazem, sta da radimo" da bi se zavrsilo da ce pitati sefa. sledece jutro se ispostavilo da sef nije bio proslog dana, a ne moze da ga pozove jer ima sastanke (aha!), onda sam malo pripretila zastitom potrosaca, pa mi je obecala da ce se tog poslepodneva cuti sa njim. nisam bila lenja pa sam cim sam dosla kuci poslala email distributeru i dobila odmah veoma ljubazan odgovor da oni nisu odgovorni za eventualne stete nacinjene nakon sto dvd ode od njih, ali da zele zadovoljne kupce pa ce mi poslati brzom postom novi dvd Uprkos tome, nisam bila lenja pa sam opet otisla do kioska (to je 20ak minuta peske od mojih, znaci nije bas tu pored) i pitam sta je bilo i pocinje prica (to je ono sto me nervira)..."Pa, eto, rekao je sef da mozemo da kontaktiramo sa stampom (a zasto nisi vec kontaktirala?) pa ako oni hoce da zamene...ali eto to je sad otvoren proizvod pa ne znam kako...(a kako hoces da znam da li radi? da razvijem rendgenski vid i stvorim plejer u glavi?)" na kraju sam joj rekla da cu joj skratiti muke i da sam kontaktirala sa distributerom, ali da sam ostajala koji dan vise ne bih joj to ni rekla nego bih insistirala da dobijem od njih zamenu jer me nervira takvo ponasanje. I da se razumemo, to nisu neke pare, 400 din, ali su moje i ja cu odluciti sta cu s njima, hocu li kupiti nesto, dati nekome, pocepati na sitne komadice i spaliti...Kad je cula da necu vise insistirati bila je u fazonu kako su joj odmah rekli da moze zameniti za isti, ali eto nema vise...pa prvi dan je bilo... u istom danu sam imala dva druga susreta, jedan sa sluzbenicom kad sam isla po novu licnu, a koja ladno nije procitala obavestenje koje joj visi iznad glave i prosipala mi mudrost. a drugi je bio podsecanje da prodavci u srbiji uglavnom ili nemaju pojma o proizvodima koje prodaju ili jednostavno nemaju ni malo zdravog razuma... moja tetka za sve ide da reklamira i da se zali ako treba i ona je nedavno imala priliku da zahteva sefa u maksiju, cini mi se, jer su joj prodali napuklu vazu (ili ciniju, ne secam se) koju su tako zalepili da se to nije videlo dok je kod kuce nije raspakovala da opere. i opet je prodavacica probala da je ubedi da ne moze da zameni, ali kad je dosla sefica, prica se promenila. ovde bez reci zamenjuju sve u prodavnici, jednom smo reklamirali ubudjale pecurke (bile su zapakovane, a budj je bila ispod). jednom sam cak otisla da zamenim pogresno pakovanje pampersa, pri cemu sam ja bila kriva jer sam uzela pogresan broj, nisam gledala. zamenili su mi bez problema, bez reci, bez prevrtanja ocima iako je trebalo odstampati neke papire i odraditi vise posla zbog moje nepaznje.
|