|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
  Odštampaj
Stranica: [1]
Korisnik
Poruka << Starija tema   Novija tema >>
   Reklamacija neispravnih proizvoda
21.7.2014 16:10:35   
Anoniman
Posto po drugi put pokusavam da otvorim temu, samo cu kratko pitati - da li reklamirate neispravne proizvode? da li imate neku donju granicu ispod koje se necete maltretirati oko reklamacije? kakav stav srecete od prodavaca?
Neki drugi put cu detaljnije o svom iskustvu, samo cu sad reci da je iz mog iskustva Srbija barem 30 - 40 godina iza. Vecina ljudi je u fazonu da se nece maltretirati za "sitne" pare, tipa "ma, to je samo 300 - 400 din". Ne, koliko god sitne pare, one su moje i ja odlucujem kako cu ih potrositi i da li cu ih iscepati i baciti u smece ili se obrisati njima.
Drugo je stav prodavaca, takva nevoljnost kao da iz svog dzepa daju za zamenu, a ako im pozoves sefa ili pravnika, uvek se uvazava reklamacija. Da li im je samo smor dodatni posao, nemam pojma...
  Direktna veza do poruke: 1
   RE: Reklamacija neispravnih proizvoda
21.7.2014 16:43:07   
Štetica
Kseno gde me nadje sa temom. Pre 7 dana smo kupili lcd tv,prva 2-3dana je radio super,a potom poceo da zuji. I to se bas cuje,koliko god da je pojacan ton.Nazovem ovlasceni servis,oni kazu reklamacije u roku od 7 dana nerade,vec se takav proizvod vraca u prodavnicu gde je kupljen.Ok
Danas nazovem prodavnicu,covek kaze ja neznam za to da se vraca nama,tj. do sada nismo imali takvih reklamacija,ostavite broj telefona javicemo se u toku dana,samo da se raspitamo kako to ide.
Pre pola sata su me zvali i kaze da trenutno u radnji nemaju taj model tv-a i da su porucili,sutra u toku dana ce biti kod njih u radnji da odnesem ovaj sa sve kutijom i zastitnim stiroporom i zamenice ga.E da jos mi je covek izasao u susret posto nismo u istom mestu i rekao da ce me nazvati kad im bude stigao tv,da se nebih setala.
A inace neverujem da bih za sitne pare isla u drugo mesto za reklamaciju nekog proizvoda.Mada sam nasim lokalnim kinezima 2 puta u toku jednog dana reklamirala neispravno(probuseno) tus crevo koje kosta 150din,i na kraju trazila da mi vrate novac jer nemaju da mi zamene.Malo su se bunili ali na pomen inspekcije su mi vratili.

_____________________________

Zivi za svoje hocu,a ne za tudje trebalo bi...

(odgovor članu Anoniman)
Direktna veza do poruke: 2
   RE: Reklamacija neispravnih proizvoda
21.7.2014 18:02:25   
nata11
Nereklimiram stvari za koje mi se neisplati da se vracam do grada tipa namirnice, sitna plastika. Odecu reklamiram, naravno tehniku i usluge. Trenutno muku mucim sa kablovskim operaterom jer od kako sam potpisala ugovor ni jedan jedini racun nisam dobila. Zvala jedno5x, slala 3x mail i nista. Placam tako sto upisem podatke pa odem u banku i strasno pocinju da me nerviraju jer bukvalno ih molim za racun.

_____________________________





(odgovor članu Štetica)
Direktna veza do poruke: 3
   RE: Reklamacija neispravnih proizvoda
21.7.2014 19:56:27   
NadaR
Tehniku , garderobu, obucu I usluge obavezno reklamiram. Nesto sitno,ne. Ne isplati mi se da potrosim gorivo I vrijeme na nesto sto vrijedi tri puta manje .


_____________________________

JER SMO TAKO U MOGUCNOSTI!

(odgovor članu nata11)
Direktna veza do poruke: 4
   RE: Reklamacija neispravnih proizvoda
21.7.2014 20:40:16   
Anoniman
ali zasto da potrosite gorivo za tako nesto? mozete sutradan ili vec kad budete isli u tom pravcu da reklamirate.
elem, ono sto sam pisala pa mi se izbrisalo jeste da sam poslednji put kad sam bila u srbiji kupila dvd pepa prase, dodjem kuci, ono - ne radi. odem da reklamiram, krene prica "pa sta da vam kazem, sta da radimo" da bi se zavrsilo da ce pitati sefa. sledece jutro se ispostavilo da sef nije bio proslog dana, a ne moze da ga pozove jer ima sastanke (aha!), onda sam malo pripretila zastitom potrosaca, pa mi je obecala da ce se tog poslepodneva cuti sa njim. nisam bila lenja pa sam cim sam dosla kuci poslala email distributeru i dobila odmah veoma ljubazan odgovor da oni nisu odgovorni za eventualne stete nacinjene nakon sto dvd ode od njih, ali da zele zadovoljne kupce pa ce mi poslati brzom postom novi dvd user posted image Uprkos tome, nisam bila lenja pa sam opet otisla do kioska (to je 20ak minuta peske od mojih, znaci nije bas tu pored) i pitam sta je bilo i pocinje prica (to je ono sto me nervira)..."Pa, eto, rekao je sef da mozemo da kontaktiramo sa stampom (a zasto nisi vec kontaktirala?) pa ako oni hoce da zamene...ali eto to je sad otvoren proizvod pa ne znam kako...(a kako hoces da znam da li radi? da razvijem rendgenski vid i stvorim plejer u glavi?)" na kraju sam joj rekla da cu joj skratiti muke i da sam kontaktirala sa distributerom, ali da sam ostajala koji dan vise ne bih joj to ni rekla nego bih insistirala da dobijem od njih zamenu jer me nervira takvo ponasanje. I da se razumemo, to nisu neke pare, 400 din, ali su moje i ja cu odluciti sta cu s njima, hocu li kupiti nesto, dati nekome, pocepati na sitne komadice i spaliti...Kad je cula da necu vise insistirati bila je u fazonu kako su joj odmah rekli da moze zameniti za isti, ali eto nema vise...pa prvi dan je bilo...
u istom danu sam imala dva druga susreta, jedan sa sluzbenicom kad sam isla po novu licnu, a koja ladno nije procitala obavestenje koje joj visi iznad glave i prosipala mi mudrost. a drugi je bio podsecanje da prodavci u srbiji uglavnom ili nemaju pojma o proizvodima koje prodaju ili jednostavno nemaju ni malo zdravog razuma...
moja tetka za sve ide da reklamira i da se zali ako treba i ona je nedavno imala priliku da zahteva sefa u maksiju, cini mi se, jer su joj prodali napuklu vazu (ili ciniju, ne secam se) koju su tako zalepili da se to nije videlo dok je kod kuce nije raspakovala da opere. i opet je prodavacica probala da je ubedi da ne moze da zameni, ali kad je dosla sefica, prica se promenila.
ovde bez reci zamenjuju sve u prodavnici, jednom smo reklamirali ubudjale pecurke (bile su zapakovane, a budj je bila ispod). jednom sam cak otisla da zamenim pogresno pakovanje pampersa, pri cemu sam ja bila kriva jer sam uzela pogresan broj, nisam gledala. zamenili su mi bez problema, bez reci, bez prevrtanja ocima iako je trebalo odstampati neke papire i odraditi vise posla zbog moje nepaznje.

(odgovor članu NadaR)
  Direktna veza do poruke: 5
   RE: Reklamacija neispravnih proizvoda
21.7.2014 22:23:49   
nata11
Ksena ti si se bas udubila u problematiku user posted image
Ali tu imas i onu drugu grupu koja trazi da zameni potpuno ispravan proizvod koji joj je radjen po meri a gle cuda ona je shvatila da joj dimenzije ne odgovaraju tek posle 2 nedelje koriscenja. Ili oni koji te zovu telefonom i prete kako moras da im platis lekarske troskove jer su dobili opekotine 3 stepena na proizvodu koji nema vecu temperaturu od 25C. Ili pobogu oni su apartman u Grckoj platili 10 E /dan a nemaju krevetac za bebu zamisli pa to tek...

Moj savet svakome je da se mimoidje prodavce (oni su najcesce totalno nezainteresovani i neinformisani) i posalje mail proizvodjacu sa obrazlozenjem i fotografijama. Vecina proizvodjaca je svesna da je zadovoljan kupac najbolja reklama.


< Poruku je uredio nata11 -- 21.7.2014 22:28:21 >


_____________________________





(odgovor članu Anoniman)
Direktna veza do poruke: 6
   RE: Reklamacija neispravnih proizvoda
22.7.2014 8:01:34   
Anoniman
prvi korak ka zadovoljnim kupcima su ljubazni prodavci. prvi korak je ocigledno neuspesan u srbiji.
a ne mozemo ocekivati recimo od starijih ljudi da znaju da salju mejl. trebalo bi da funkcionise po nekoj normalnoj liniji.

(odgovor članu nata11)
  Direktna veza do poruke: 7
Stranica:   [1]
Stranica: [1]
Idi na:







Moje putovanje kroz vantelesnu oplodnju
Zaista ne znam odakle da počnem. Vraćam se u mislima godinu dana unazad...bila sam ljuta, frustrirana, beznadežna. Nikak...
VIDEO: Za vas mame, koje ste se porodile c...
videophoto
Ima li među vama onih koje se osećaju nesavršeno jer je vaše dete rođeno carskim rezom? Da li ti je teško jer nisi mogla...
Prirodan izbor za miran san vaših mališana
Odabir pravilne i kvalitetne ishrane kojom ćete omogućiti da vaši mališani utonu u miran san predstavlja izazov za svako...
IMA LI VAŠE DETE RAVNA STOPALA?
Problemi ravnih stopala mogu biti izuzetno neprijatni, zbog njih mogu nastati bolovi u nogama i leđima, kao i smetnje pr...
HOTEL "FONTANA" - na raskrsnici lj...
photo
Dođite i doživite nezaboravne trenutke i kreirajte najlepše porodične uspomene koje će vas uvek podsećati na ljubav, sre...



image
lepic
Dajte im negu i preparate koje zaslužuju, najbolje, PHARMALIFE!
Ova godina je bila prepuna neprospavanih noći, uz FITOBALM je mnogo lakše sve prošlo, mazali smo po grudima, leđima i oko nosića da bi mogli da dišemo i udišemo blagi miris i sekret iz nosića je mekši i lakše ga je odstraniti. Počeli smo polako i sa BRONCAMIL sirupom, kašljali smo jako, ma najstrašnije, bili smo pred upalom pluća. IMMUNO jos nismo, ali u januaru planiramo korišćenje i ovog vašeg preparata. Apis Gola sprej je jako dobar da ublazi bol u grlu. Poštovanje za vaše proizvode. Hvala vam na brizi i pomoći!  Više >>
image

Anketa

Нос.
пеперутка16

Како чистите нос мале деце?

Click Here