|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Dojenje može da spreči nastanak dermatitisa kod dece

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 14.7.2019
Isključivo dojenje u prvim mesecima bebinog života može da spreči razvoj hroničnih oboljenja
Ključne reči:

image
profimedia
/11

Za aktuelne sadržaje i vesti o roditeljstvu i trudnoći dodajte Ringeraju kao svoj omiljeni izvor na Google-u.
Google
Ringaraja logo
Postavi


 

Deca koja su bila isključivo dojena u prvih nekoliko meseci života imala su manju verovatnoću da će razviti hronično oboljenje kože poznato kao dermatitis ili ekcem, piše Health24.
 
Za ovu studiju istraživači su analizirali podatke o zdravlju, razvoju i obrascima ishrane 1.520 dece u Sjedinjenim Američkim Državama koja su praćena od rođenja kao deo Studije o ishrani deteta II, koju vodi US Food and Drug Administration.
Nakon što su napunila šest godina, samo oko 300 analizirane dece je dobilo dijagnozu ekcema u nekom trenutku svog života. Skoro šestoro od desetero te dece imalo je upalnu bolest kože u dobu od šest godina, pokazali su nalazi. Međutim, deca u bogatijim porodicama i ona s porodičnom istorijom alergija na hranu imala su veću verovatnoću da će dobiti dijagnozu ekcema do šeste godine.
No, istraživači su rekli da su deca koja su bila dojena najmanje tri meseca imala nisku stopu verovatnoće da će imati ekcem u šestoj godini u poređenju s onom koja nikada nisu bila dojena ili koja su dojena manje od tri meseca.
"Uprkos nekim jakim dokazima, još uvek se ne može tvrditi da isključivo dojenje štiti decu od razvoja ekcema kasnije u životu. Naš istraživački tim pokušava da dođe do egzaktnih saznanja", kaže autorka studije Katerin Balas.
Ekcem uzrokuje vrlo neprijatan svrab koji se u kasnijoj fazi upali i preraste u plikove koji lako pucaju. Geni i životna sredina su povezani s ekcemom, ali mnogo toga ostaje nepoznato u vezi s ovom bolešću, kao što je onaj podatak kako je sprečiti.
Takođe, interesantno je i to da dojene bebe imaju manji rizik za mnoge hronične bolesti, uključujući astmu i gojaznost.
Studija bi trebalo da bude predstavljena na godišnjem sastanku Američke akademije za alergiju, astmu i imunologiju u San Francisku. Istraživanje predstavljeno na sastancima je preliminarno dok se ne objavi u časopisu koji je recenziran.

Deca koja su bila isključivo dojena u prvih nekoliko meseci života imala su manju verovatnoću da će razviti hronično oboljenje kože poznato kao dermatitis ili ekcem, piše Health24.

 

Za ovu studiju istraživači su analizirali podatke o zdravlju, razvoju i obrascima ishrane 1.520 dece u Sjedinjenim Američkim Državama koja su praćena od rođenja kao deo Studije o ishrani deteta II, koju vodi US Food and Drug Administration.

 

Nakon što su napunila šest godina, samo oko 300 analizirane dece je dobilo dijagnozu ekcema u nekom trenutku svog života. Skoro šestoro od desetero te dece imalo je upalnu bolest kože u dobu od šest godina, pokazali su nalazi. Međutim, deca u bogatijim porodicama i ona s porodičnom istorijom alergija na hranu imala su veću verovatnoću da će dobiti dijagnozu ekcema do šeste godine.

No, istraživači su rekli da su deca koja su bila dojena najmanje tri meseca imala nisku stopu verovatnoće da će imati ekcem u šestoj godini u poređenju s onom koja nikada nisu bila dojena ili koja su dojena manje od tri meseca.

 

"Uprkos nekim jakim dokazima, još uvek se ne može tvrditi da isključivo dojenje štiti decu od razvoja ekcema kasnije u životu. Naš istraživački tim pokušava da dođe do egzaktnih saznanja", kaže autorka studije Katerin Balas.

 

Ekcem uzrokuje vrlo neprijatan svrab koji se u kasnijoj fazi upali i preraste u plikove koji lako pucaju. Geni i životna sredina su povezani s ekcemom, ali mnogo toga ostaje nepoznato u vezi s ovom bolešću, kao što je onaj podatak kako je sprečiti.

 

Takođe, interesantno je i to da dojene bebe imaju manji rizik za mnoge hronične bolesti, uključujući astmu i gojaznost.
Studija bi trebalo da bude predstavljena na godišnjem sastanku Američke akademije za alergiju, astmu i imunologiju u San Francisku. Istraživanje predstavljeno na sastancima je preliminarno dok se ne objavi u časopisu koji je recenziran.

 

Izvor: telegraf

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Kako da umirite razdražljivu bebu?
Dragi roditelji, plač bebe je nešto što će Vas sigurno veoma uznemiriti, ali to je, u početku, skoro jedini način na koj...
10
Koliko vremena mami treba, da se oporavi o...
Dva meseca je prošlo od porođaja, a vi se još uvek često osećate kao da se niste snašli u novoj ulozi i da niste još doš...
9
Kontakt oči u oči sa bebom
Kada dođe do interakcije između roditelja i bebe, dolazi do sinhronizacije rada srca i emocija. Međutim, do sada je malo...
5
Popularna ruska imena za bebe i njihovo zn...
Jedan od najuzbudljivijih delova iščekivanja bebe je odabir imena. Ako ste trudni, a razmišljate o ruskom imenu za bebu,...
4





PRAVILA kada se u bebin jelovnik uvodi nem...
Bez obzira da li je u pitanju majčino ili adaptirano mleko oko šestog meseca ono prestaje da bude dovoljno za naše bebe.
MAME KAŽU: lakše i lepše se doji uz FITOLAT
Mame koje su koristile Fitolat, pozvali smo da napišu svoja iskustva, i one to redovno rade u okviru Ringeraja foruma, a...



Anketa

.
пеперутка16

.

. (0%)

. (0%)


Ukupan broj glasova: 0

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here