|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Dugoročna korist razvijanja emocionalne inteligencije u školi

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 1.8.2017
Školski programi razvijanja emocionalne inteligencije ne samo da odmah poboljšavaju mentalno zdravlje i socijalne veštine već deca imaju koristi od njih i godinama kasnije, tvrde naučnici Univerziteta Lojola i Univerziteta Ilinois u Čikagu.

image
/11


Profesorka Eva Oberle navodi da programi unapređivanja socijalno-emocionalnih veština omogućavaju deci da u kasnijem školovanju i životu postignu bolji uspeh. „Znamo da ovi programi imaju neposredan pozitivan efekat”, navela je ona.

Kroz programe deca uče da prepoznaju i razumeju svoje emocije, osećaju empatiju, donose odluke i grade i održavaju odnose. Prethodno istraživanje je pokazalo da uključivanje tih programa u nastavu poboljšava ishode učenja i odnose među učenicima, a smanjuje anksioznost i probleme u ponašanju. Nova studija je analizirala rezultate 82 takva programa koji uključuju više od 97.000 dece od vrtića do srednje škole u Americi, Evropi i Velikoj Britaniji, a efekti su procenjeni najmanje šest meseci po završetku programa. Istraživači su otkrili da socijalno-emocionalno učenje doprinosi boljim rezultatima u školi, ali da takođe ima i dugoročne pozitivne ishode.

Profesorka Oberle ističe značaj uvođenja ovih programa u škole kao obaveznog predmeta.
Studenti koji su učestvovali u programima završili su koledž sa uspehom višim za 11 posto od drugih vršnjaka. Njihova stopa diplomiranja u srednjim školama bila je šest posto veća. Upotreba droga i problemi u ponašanju bili su za šest procenata niži kod učesnika programa, a dijagnoza poremećaja mentalnog zdravlja bilo je čak 13,5 posto manje.


Izvor: RTS

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Koncentracija i radoznalost odlikuju male ...
Ako primetite da vaše dete ponekad samo sebe kritikuje, onda je vrlo inteligentno. Pravi mali mudraci su i oni mališani ...
6
Moje agresivno dete
Agresija je jedan od prvih načina suočavanja sa frustracijom koji mala deca nauče. Upravo grebanje, udaranje, griženje i...
4
KAKO PLAKATI NA DEČIJIM NASTUPIMA
Prilično sam svesna da nisam sama sa ovim problemom. Videla sam, majke mi! Evo, zadnji put na predstavi povodom završetk...
4
Zašto deca moraju napolje i kada je hladno
Izlazak na vazduh je važan u svako godišnje doba, pa i u jesen.
4





Forum srednjih stručnih škola traži zabran...
Forum srednjih stručnih škola uputio je apel Ministarstvu prosvete, školama i roditeljima da se zabrani korišćenje mobil...
Evo kada đaci mogu da skinu masku
Epidemiolog Predrag Kon je rekao da sa đacima pogotovo nižih razreda neće biti problema, čak će oni upozoravati druge, a...



Anketa

anketa o imenu
enci menci

Koje ime je lepse?

Milica (37%)

Marija (22%)

Nevena (41%)


Ukupan broj glasova: 131

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here