|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Dugoročna korist razvijanja emocionalne inteligencije u školi

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 1.8.2017
Školski programi razvijanja emocionalne inteligencije ne samo da odmah poboljšavaju mentalno zdravlje i socijalne veštine već deca imaju koristi od njih i godinama kasnije, tvrde naučnici Univerziteta Lojola i Univerziteta Ilinois u Čikagu.

image
/11


Profesorka Eva Oberle navodi da programi unapređivanja socijalno-emocionalnih veština omogućavaju deci da u kasnijem školovanju i životu postignu bolji uspeh. „Znamo da ovi programi imaju neposredan pozitivan efekat”, navela je ona.

Kroz programe deca uče da prepoznaju i razumeju svoje emocije, osećaju empatiju, donose odluke i grade i održavaju odnose. Prethodno istraživanje je pokazalo da uključivanje tih programa u nastavu poboljšava ishode učenja i odnose među učenicima, a smanjuje anksioznost i probleme u ponašanju. Nova studija je analizirala rezultate 82 takva programa koji uključuju više od 97.000 dece od vrtića do srednje škole u Americi, Evropi i Velikoj Britaniji, a efekti su procenjeni najmanje šest meseci po završetku programa. Istraživači su otkrili da socijalno-emocionalno učenje doprinosi boljim rezultatima u školi, ali da takođe ima i dugoročne pozitivne ishode.

Profesorka Oberle ističe značaj uvođenja ovih programa u škole kao obaveznog predmeta.
Studenti koji su učestvovali u programima završili su koledž sa uspehom višim za 11 posto od drugih vršnjaka. Njihova stopa diplomiranja u srednjim školama bila je šest posto veća. Upotreba droga i problemi u ponašanju bili su za šest procenata niži kod učesnika programa, a dijagnoza poremećaja mentalnog zdravlja bilo je čak 13,5 posto manje.


Izvor: RTS

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Zvončići no.1
Kad padne prvi sneg, kad zabeli se breg, na put se sprema tad, taj deda večno mlad,...
14
Moja mama divno priča svake noći
Autor: Svetislav Sveta Vuković, Peva: Dečiji hor Kolibri
10
Može li četbot zaista da bude drug vašem d...
Tinejdžeri i deca ne upotrebljavaju više veštačku inteligenciju samo za domaće zadatke, već i za savete o ljubavi, ident...
8
Zašto deca govore „6-7“ i šta to znači?
Analiziramo šta je tačno šest-sedam, zašto vaše dete ne može da prestane da ga izgovara i da li bi trebalo da brinete ak...
8





Kako spakovati dete za višednevnu ekskurziju
Postoje sitne razlike u zavisnosti od toga da li idu u zimskom ili letnjem periodu.
Škole se pripremaju za nove prvake – završ...
Prijavljivanje za upis nove generacije prvaka je završeno, sada sledi testiranje. Iskustvo pokazuje da većina dece uspeš...



Anketa

Trudnoca posle kiretaze
Jellena_Sava

Pre neki dan sam imala kiretazu u 10. ned. jer je bebi stalo srce. Jedni kazu da do sledece trudnoce cekam 6 meseci, a drugi do prve menstruacije, inace nikada vise necu moci da zatrudnim.

Cekati 6 meseci (81%)

Cekati prvu menstruaciju (19%)


Ukupan broj glasova: 107

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here