|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Dugoročna korist razvijanja emocionalne inteligencije u školi

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 1.8.2017
Školski programi razvijanja emocionalne inteligencije ne samo da odmah poboljšavaju mentalno zdravlje i socijalne veštine već deca imaju koristi od njih i godinama kasnije, tvrde naučnici Univerziteta Lojola i Univerziteta Ilinois u Čikagu.

image
/11


Profesorka Eva Oberle navodi da programi unapređivanja socijalno-emocionalnih veština omogućavaju deci da u kasnijem školovanju i životu postignu bolji uspeh. „Znamo da ovi programi imaju neposredan pozitivan efekat”, navela je ona.

Kroz programe deca uče da prepoznaju i razumeju svoje emocije, osećaju empatiju, donose odluke i grade i održavaju odnose. Prethodno istraživanje je pokazalo da uključivanje tih programa u nastavu poboljšava ishode učenja i odnose među učenicima, a smanjuje anksioznost i probleme u ponašanju. Nova studija je analizirala rezultate 82 takva programa koji uključuju više od 97.000 dece od vrtića do srednje škole u Americi, Evropi i Velikoj Britaniji, a efekti su procenjeni najmanje šest meseci po završetku programa. Istraživači su otkrili da socijalno-emocionalno učenje doprinosi boljim rezultatima u školi, ali da takođe ima i dugoročne pozitivne ishode.

Profesorka Oberle ističe značaj uvođenja ovih programa u škole kao obaveznog predmeta.
Studenti koji su učestvovali u programima završili su koledž sa uspehom višim za 11 posto od drugih vršnjaka. Njihova stopa diplomiranja u srednjim školama bila je šest posto veća. Upotreba droga i problemi u ponašanju bili su za šest procenata niži kod učesnika programa, a dijagnoza poremećaja mentalnog zdravlja bilo je čak 13,5 posto manje.


Izvor: RTS

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

SVE JE POŠLO NAOPAČKE, ZA VRAPCE I MAČKE
Pesma iz legendarne emisije za decu - Na slovo, na slovo. Autor: Duško Radović; Peva: Vlastimir Đuza Stojiljković.
8
Moje dete ima vaške!
Kada se spomenu vaške svi prevrnemo očima. Vrlo lako se prenose sa glave na glavu, pa se može desiti da ih dobijemo i vi...
5
Kapi za nos nisu za decu
Deci mlađoj od šest godina ne bi trebalo davati kapi za nos, a deca do 12 godina mogu ih koristiti samo u slučajevima ka...
5
Gliste
Dečje gliste su bezopasni crevni paraziti koji se najčešće javljaju kod dece. Iako su bezopasni, umeju da izazivaju nepr...
4





Evropske zemlje zabranjuju mobilnih telefo...
Nakon što je prošle godine zabranio korišćenje mobilnih telefona u osnovnim školama, italijanski ministar za obrazovanje...
Uputstvo za upotrebu roditeljskog sastanka
I tako, evolucija roditeljskih sastanaka dolazi do tačke kada se sve pretvara u cirkus. A u cirkusu publika plaća da vid...



Anketa

Мобилни телефон.
пеперутка16

Да ли сте заговорник куповине мобилних телефона за децу од 2, 3, 4 године...?

Click Here