Nasilje je svaki oblik neželjenog i agresivnog ponašanja u školama koje se ne prestaje tamo, nego se nastavlja da prati decu u kući putem internetskih mreža
Američka studija kaže da je 20 posto učenika petog razreda do srednje škole bilo žrtva nasilja. To je zabrinjavajuća brojka zbog psiholoških posledica koja ostanu kod deteta.
Posto je tri vrste nasilja:
- Verbalno nasilje koristeći uvrede, pretnje, pogrdne i zlonamerne komentare.
- Socijalno nasilje, povređivanje nečije reputacije i suočavanja sa drugim vršnjacima, širenje laži i nagovaranje društva da odbije nekoga.
- Fizičko nasilje uključuje fizičko nasilje
Ovaj višeminutni film podstiče decu da svoje vršnjake zaustave da ne maltretiraju druge. Prijavite svaki vid nasilja kako ne bi ste postali deo ovog nasilja.
Bilo kakav oblik nasilja treba pijaviti nastavniku, psihologu, direktoru... Svaki školski psiholog je dužan da pronađe rešenje, da pomognu detetu koje je iskusilo zlostavljanje i da pripremi njihove roditelje kako da se nose sa stresnim situaicjama gde se dete nalazi. Naravno, razgovor sa detetom-nasilnikom i roditeljem da sazna njegov problem i da ponudi pomoć. Nikada se oči ne zatvaraju pred ovakvim problemom. Dužnost svakog nastavnika i psihologa u školama je da pomogne svakom detetu koji je većinu dana proveo u toj školi.
Američka studija kaže da je 20 posto učenika od petog razreda do srednje škole bilo žrtva nasilja. To je zabrinjavajuća brojka zbog psiholoških posledica koja ostanu kod deteta.
Posto je tri vrste nasilja:
- Verbalno nasilje koristeći uvrede, pretnje, pogrdne i zlonamerne komentare.
- Socijalno nasilje, povređivanje nečije reputacije i suočavanja sa drugim vršnjacima, širenje laži i nagovaranje društva da odbije nekoga.
- Fizičko nasilje uključuje fizičko nasilje
Ovaj višeminutni film podstiče decu da svoje vršnjake zaustave da ne maltretiraju druge. Prijavite svaki vid nasilja kako ne bi ste postali deo ovog nasilja.
Bilo kakav oblik nasilja treba pijaviti nastavniku, psihologu, direktoru... Svaki školski psiholog je dužan da pronađe rešenje, da pomognu detetu koje je iskusilo zlostavljanje i da pripremi njihove roditelje kako da se nose sa stresnim situaicjama gde se dete nalazi. Naravno, razgovor sa detetom-nasilnikom i roditeljem da sazna njegov problem i da ponudi pomoć. Nikada se oči ne zatvaraju pred ovakvim problemom. Dužnost svakog nastavnika i psihologa u školama je da pomogne svakom detetu koji je većinu dana proveo u toj školi.
Prevod: ringeraja.mk
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
Trešnje, likovna aktivnost
Trešnje, omiljeno letnje voće većine ljudi. Za ovo voće nas sem ukusa, vežu i uspomene branja i penjanja na drvo trešnje...
5
7 čudesnih imena za devojčice koja znače S...
Ako želite da svom malenom suncu date ime koje "sija", nemojte propustiti našu listu predivnih imena za devojčice koja...
4
Zašto je teško sa drugom mamom biti prijat...
Nikad nisam mislila da stvoriti prijateljstvo sa nekom drugom mamom može da bude teško. Mislim, obe ste mame. Obe imate ...
4
Nisam išla u vrtić: Mene je životu naučila...
Učila me je svemu. Kuvale smo jela, a kada je mesila kolače, davala mi je da razvlačim testo, da se igram brašnom, i da ...
4