|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

P&G brend Pampers i DM podržavaju Fondaciju Ana i Vlade Divac za obnovu igrališta u srpskim vrtićima

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 21.12.2020
U saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac, tokom Pampers i DM kampanje vrtići u Smederevskoj Palanci, Vrnjačkoj Banji i Stajićevu dobili su potrebnu opremu za igrališta koja pomažu u zdravom razvoju dece.

image
/11


 

Tokom kampanje Pampers i DM „Digni prstić za svoj vrtić“ za srpske vrtiće, za svako Pampers pakovanje kupljeno u DM prodavnicama tokom kampanje, priložena je donacija srpskim vrtićima. Ukupno 10.000 evra (1.180.000 RSD) iskorišćeno je za vrtić „Tasmajdan“ u Smederevskoj palanci, vrtić „Kolibri“ u Vrnjačkoj Banji i vrtić „Stajićevo“ u Stajićevu, kako bi se deci obezbedili bolji uslovi za igru i bezbedan boravak na otvorenom. Svaki vrtić je dobio opremu za igralište koja im je bila najpotrebnija. Izbor vrtića izvršen je u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac, a na osnovu vrtića registrovanih tokom kampanje.

 


Od trenutka kada postanu roditelji, za većinu ljudi bebe predstavljaju ceo svet. Ali, kada beba napuni godinu dana, mame u Srbiji se vraćaju na svoja radna mesta, ostavljajući bebe u vrtićima. Tada je jedna od najvažnijih stvari za roditelje da te institucije imaju svu potrebnu opremu za pravilan razvoj njihovog deteta. Ali, iako mnogi vrtići u Srbiji imaju većinu potrebne unutrašnje opreme, oni nemaju uvek sređena igrališta i potrebnu opremu za spoljašnju upotrebu, što je veoma važno za dečiji fizički razvoj i njihove motoričke sposobnosti.

Zbog toga su P&G brend Pampers i DM pokrenuli kampanju „Digni prstić za svoj vrtić” za poboljšanje uslova igrališta u srpskim vrtićima. Za svako Pampers pakovanje kupljeno u DM prodavnicama tokom kampanje (avgust - septembar 2020.) donacija je bila ostvarena za vrtiće. Potrošači DM prodavnica nominovali su igrališta za renoviranje putem svojih IG kanala, a fondacija Ana i Vlade Divac izabrala je konačna igrališta na osnovu potreba vrtića.

 



Svako Pampers pakovanje kupljeno u DM prodavnicama značilo je srećnije dete. Pampers će nastaviti sa društveno odgovornim projektima u okviru zajednice, kako bi dodirnuli živote i poboljšali uslove za svaku mamu, dete i bebu.



Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Bebini noktići i "muke" sa njima
Roditeljima je prilično stresna "operacija" sečenja bebinih noktiju, ali ni najmlađima nije ništa lakše
5
Popularna ruska imena za bebe i njihovo zn...
Jedan od najuzbudljivijih delova iščekivanja bebe je odabir imena. Ako ste trudni, a razmišljate o ruskom imenu za bebu,...
4
8 zanimljivih činjenica o bebama rođenim u...
Najveći praznik u februaru je rođenje vaše bebe! Kako se radi o najkraćem mesecu u godini, imati bebu rođenu u februaru ...
4
Zašto se moje dete i dalje budi noću?
Kao i bebe, mnoga mala deca ne spavaju celu noć, i to je sasvim normalno. Mala deca žude za vezom i dodirom da bi se ose...
4





Neverovatan trik: uspavajte bebu za jedan ...
video
Internetom kruži neobičan trik. Jedan tata, koji je na sve moguće načine pokušavao da uspava bebu, to je i uspeo sa veom...
Prekretnice u razvoju deteta (od rođenja d...
Od momenta kada žena ostane u drugom stanju, roditelji stalno nešto iščekuju vezano za dete. Da osete pokrete u stomaku,...



Anketa

veza/brak
jacagoga

Da li Vam padne na pamet da prekinete vezu ili brak zbog nekih razloga koji se ponavljaju??

da (57%)

ne (43%)


Ukupan broj glasova: 103

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here