|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Šestogodišnjaci zvanično najkreativniji na svetu

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 11.5.2017
Najnovije Nesquik istraživanje kompanije Nestlé otkriva kako roditelji percipiraju kreativnost svoje dece
Ključne reči:

/11


Globalno istraživanje koje je u pet država na dva kontinenta sprovela robna marka Nesquik kompanije Nestlé, otkrilo je na koji način roditelji percipiraju dečiju kreativnost. Rezultati su pokazali da gotovo svi roditelji, čak 98 odsto njih, veruje da je kreativnost važna za razvoj njihove dece, dok samo trećina njih smatra da su deca sve manje kreativna kako odrastaju.

 

Većina roditelja iz država uključenih u istraživanje – 51 odsto u Italiji, 26 odsto u Poljskoj, 30 odsto u Grčkoj, 32 odsto u Turskoj i 42 odsto u Meksiku  –  složilo se da su deca najkreativnija u periodu između šeste i devete godine. 

 

Kao veoma zastupljeno među roditeljima, zabeleženo je uverenje da tehnologija ima značajnu ulogu u udaljavanju dece od kreativnog načina razmišljanja. Veliki deo roditelja-ispitanika iz Italije (51 odsto) i Turske (66 odsto), smatra da televizija najviše blokira dečiju kreativnost. Takođe, skoro polovina roditelja iz Meksika (45 odsto), kao i trećina roditelja iz Turske (36 odsto) naglašava da se bore da probude maštu kod svoje dece.  

 

„Istraživanje robne marke Nesquik pokazuje koliko deca mogu da budu maštovita i kreativna. Uz adekvatan način života i kreativne aktivnosti, deca mogu da osmisle gotovo sve, i mogu da budu podjednako kreativna u svim periodima odrastanja, pre i posle šeste i devete godine“, ističe Ana Šotra, Menadžerka korporativnih komunikacija kompanije Nestlé.

 

U okviru ovog ispitivanja, Nesquik je organizovao i Kreativni izazov tokom kojeg su deca i njihovi roditelji bili smešteni u zasebnim prostorijama, sa nekoliko predmeta koji se svakodnevno upotrebljavaju postavljenim ispred njih. Kako je vreme prolazilo, deca su uzimala predmete i počinjala da grade i stvaraju. S druge strane, roditelji su strpljivo sedeli i čekali uputstva, što je zabeleženo kamerom.  

 

Izazov kreativnosti pogledajte na linku ovde, a dijalog na temu Izazova kreativnosti pratite na društvenim mrežama koristeći #Kreativni klinci.

 

Nesquik asortiman u Srbiji obuhvata žitarice za doručak i instant kakao napitak. Nesquik žitarice za doručak su jedan od najvećih svetskih brendova žitarica za decu i zahvaljujući hrskavim žitnim kuglicama sa ukusom čokolade, obogaćenih sa sedam vitamina, gvožđem i kalcijumom, predstavljaju idealan obrok za decu. Nesquik OPTI-START instant kakao napitak sadrži odabrane vitamine i minerale koji nadopunjuju hranljivu vrednost mleka, kao što su vitamin D koji doprinosi normalnom rastu i razvoju kostiju dece, gvožđe koje doprinosi normalnom kognitivnom razvoju dece i cink.

 

*Istraživanje je za robnu marku NESQUIK kompanije Nestlé sproveo One Poll na 1.000 roditelja sa decom uzrasta do 12 godina, u Meksiku, Turskoj, Poljskoj, Italiji i Grčkoj.

 

 


 

Nestlé je najveća svetska kompanija za proizvodnju hrane i pića. Posluje u 189 zemalja širom sveta, a njenih 328.000 zaposlenih svakodnevno su posvećeni osnovnoj Nestlé svrsi – unapređenju kvaliteta života i doprinosu zdravijoj budućnosti. Nestlé Adriatic je prisutan u regionu od 2003. godine, zapošljava više od 750 ljudi u regionu i upravlja fabrikom prehrambenih i konditorskih proizvoda u Surčinu.

 

Nestlé nudi širok portfolio proizvoda i usluga potrošačima, kao i njihovim kućnim ljubimcima, osmišljen u skladu sa njihovim životnim potrebama. Među više od 2.000 Nestlé brendova su globalno prepoznati NESCAFÉ i NESQUIK, ali i omiljeni lokalni brendovi, kao što je CIPIRIPI. Učinak kompanije zasnovan je na strategiji ishrane, zdravlja i zdravog života. Sedište kompanije Nestlé je u švajcarskom gradu Veve, u kom je i osnovana pre više od 150 godina.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Devojčica (13) oteta preko igrice
Igor Jurić upozorio je na igricu Robloks, nakon što je devojčica (13) oteta i zlostavljana upravo preko ove platforme.
32
Neka tvoje dete bude glavni junak priče!
Da li možete da zamislite kakva je magija kad ubacite svoje dete u priču?
11
Moje dete je dobro, čak i kad dobija loše ...
Loše ocene nisu potvrda da je u pitanju „užas, dete je glupo, lenjo, neodgovorno, nikad neće dobiti normalan posao“.
5
Deda Mraz
Preko brda preko brega i debelog snega, jure neke čudne sanke,...
5





TI SI MI sigurno zadnje dete koje ću imati
TI SI MI sigurno zadnje dete koje ću imati. Zadnje dete koje ću ljuljati i uspavljivati. Ti ćeš biti poslednji koji će č...
"ŠKOLICA" - dečija igra koju smo v...
Umesto da igraju igrice na kompjuteru, svako dete će biti srećnije i zdravije na svežem prolećnom i letnjem vazduhu.



Anketa

Одвикавање од пелена.
пеперутка16

Да ли се ваше дете прво одвикло од пишкања у пелену или од какања и да ли постоји одређени редослед којим једно долази прво, а када друго?

Click Here