|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Dojene bebe su inteligentnije?

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 7.5.2015
Dojenje može da utiče na razvoj inteligencije, tvrde brazilski istraživači u studiji objavljenoj u časopisu Lancet Global Health, navodeći da dojene bebe ostvaruju bolje rezultate u školi i dobijaju bolja radna mesta kada odrastu.
Ključne reči:

image
/11

Za aktuelne sadržaje i vesti o roditeljstvu i trudnoći dodajte Ringeraju kao svoj omiljeni izvor na Google-u.
Google
Ringaraja logo
Postavi


Dojenje može da utiče na razvoj inteligencije, tvrde brazilski istraživači u studiji objavljenoj u časopisu Lancet Global Health, navodeći da dojene bebe ostvaruju bolje rezultate u školi i dobijaju bolja radna mesta kada porastu.


Istraživanjem tima naučnika sa Univerziteta u Pelotasu bilo je obuhvaćeno 3.500 beba rođenih 1982. godine koje su dojene u rasponu od jednog meseca do više od godinu dana.

Oni koji su kao bebe dojeni duže, imali su veći broj bodova na testovima inteligencije kada su odrasli, a danas imaju za trećinu veću platu od prosečne i obrazovaniji su.


Brazilski stručnjaci su naveli da su vodili računa i o raznim drugim faktorima koji mogu uticati na inteligenciju.


"Mogući mehanizam koji objašnjava uticaj majčinog mleka na inteligenciju je prisustvo zasićenih masnih kiselina dugog lanca koje su od ključnog značaja za razvoj mozga", rekao je dr Bernardo Lesa Horta.

On je istakao da, brazilska studija nudi jedinstven pogled jer obuhvata dojilje iz svih društvenih sredina.


Svetska zdravstvena organizacija već godinama vodi kampanju u korist dojenja, koje promoviše kao "najefikasniji način" u zaštiti celokupnog zdravlja deteta i preporučuje dojenje u prvih šest meseci bebinog života.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

PRAVILA kada se u bebin jelovnik uvodi nem...
Bez obzira da li je u pitanju majčino ili adaptirano mleko oko šestog meseca ono prestaje da bude dovoljno za naše bebe.
21
Kako da umirite razdražljivu bebu?
Dragi roditelji, plač bebe je nešto što će Vas sigurno veoma uznemiriti, ali to je, u početku, skoro jedini način na koj...
8
Dojenje: "Bubuljice" na bradavicam...
Neverovatno je koliko priroda pažljivo brine o svakom detalju! Pogledajte video o tome koliko su važne te sitne tačkice ...
6
Dojiš dok spavaš? Na šta paziti i koje su ...
Internet je pun dezinformacija o smernicama za bezbedan san i osuđivanja zajedničkog spavanja kao nebezbedne opcije.
6





Ishrana bebe
Najbolja hrana za vaše dete, sem majčinog mleka koje dete treba da unosi dokle god za to ima mogućnosti, su sveže namirn...
PRAVILA kada se u bebin jelovnik uvodi nem...
Bez obzira da li je u pitanju majčino ili adaptirano mleko oko šestog meseca ono prestaje da bude dovoljno za naše bebe.



Anketa

Расположење у трудноћи.
пеперутка16

Да ли сте имали нагле промене расположења током трудноће?

Да. (100%)

Не. (0%)


Ukupan broj glasova: 2

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here