|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Zaposlene mame ne brinite, odsustvo ne šteti deci

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 14.2.2023
Ova studija samo je potvrdila ono što majke već intuitivno znaju - ukoliko mogu da uravnoteže posao i majčinstvo, deca će biti srećna i zadovoljna.

image
Ukoliko mogu da uravnoteže posao i majčinstvo, deca će biti srećna i zadovoljna. Foto: Freepik.com
/11

Za aktuelne sadržaje i vesti o roditeljstvu i trudnoći dodajte Ringeraju kao svoj omiljeni izvor na Google-u.
Google
Ringaraja logo
Postavi


Ako ste zaposlena mama koja je po ceo dan na poslu, rešite se brige da će vaše odsustvo emotivno ili socijalno naštetiti deci. U opisu "posla" svake mame je da brine za dobrobit mališana.


Ipak,britanska studija bavila se decom zaposlenih mama i zaključila da njima uopšte ne smeta odsustvo roditelja da se normalno razviju. Istraživanje katedre za epidemiologiju i javno zdravstvo Univerziteta u Londonu nije pronašlo nikakav dokaz da deca majki koje rade pola ili puno radno vreme od njihovog najranije dobi, pate od štetnih posledica.


Idealni scenario za decu, kako navode naučnici, bio bi da oba roditelja žive sa njima u istom domu i da oba roditelja rade.

 

PROČITAJ JOŠ: Roditeljska griža savesti i zašto je zaboraviti

 

- U ovoj studiji nismo pronašli nikakav dokaz da postoje neke dugotrajnije štetne posledice u ponašanju deteta, kada je njegova majka radila još u prvoj godini njegovog života - rekla je Ani Mekmun.

 

 Prema njenim rečima zaposlenost roditelja ima mnoge prednosti sve dok "imaju podršku, ne rade prekovremeno i mogu kombinovati druženje sa decom u slobodno vreme i svoj plaćeni posao.


Na hiljade roditelja, većinom majki, odgovaralo je na stručni upitnik o temama vezanim za decu dok su bili bebe, kada su napunili tri i pet godina. Pitanja su pokrivala područje ponašanja i neke spoljašnje manifestacije istog - hiperaktivnost, ispade gneva i agresivnosti, ali i one unutrašnje, emotivne - nezadovoljstvo, plačljivost i zabrinutost.


Ova studija samo je potvrdila ono što majke već intuitivno znaju - ukoliko mogu da uravnoteže posao i majčinstvo, deca će biti srećna i zadovoljna.

 

PROČITAJ JOŠ: Mama, deca su bila mirna dok ti nisi došla!

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Kako dve godine dojenja mogu uticati na va...
Stručnjaci objašnjavaju šta se dešava sa našim telima nakon dojenja tokom dve godine i kakav je uticaj kada se ti postpo...
239
5 istina o oporavku nakon porođaja
Putovanje koje se završava dolaskom bebe na svet je čudo prirode i (bukvalno) rođenje ljubavi. A onda započinje novo put...
40
Korisno uputstvo za navikavanje na nošu!
Vaše dete je prohodalo i vreme je da ga odviknete od pelena – ali odakle početi?
7
Zdrava užina koju mališani: PROBAJU, SMAŽU...
Konačno možete da budete bezbrižni i sigurni da ste pronašli kvalitetniju i zdraviju užinu koja će vašem detetu pružiti ...
7





Ne objavljujte ovih 7 fotografija dece na ...
Zašto ne bi trebalo da objavite ovih sedam fotografija svoje dece na društvenim mrežama...
Dolazak iz porodilišta: sačekajte sa posetama
Kada se rodi novi član porodice, sasvim je razumljivo da se svi njemu bliski raduju i žele da ga vide što pre. Međutim, ...



Anketa

vera u ljude
mimamima

koliko vas nepravedno ponasanje ljudi dotice-povredjuje?

ni malo (10%)

puno (74%)

ne opterecujem se time (16%)


Ukupan broj glasova: 68

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here