Ringeraja.rs je specijalizovani portal, namenjen budućim roditeljima, trudnicama i roditeljima predškolske dece.
Copyright 2008-2025
Danu media d.o.o. Beograd
                        				   
                        				
						        
                        Forum srednjih stručnih škola uputio je apel Ministarstvu prosvete, školama i roditeljima da se zabrani korišćenje mobilnih telefona tokom nastave i školskih odmora.
						        
                        Učenici nižih razreda mogu telefone spakovati ugašene u torbe, a pravila važe za svih 425 učenika.
						        
                        Kratka i česta dopunjavanja zapravo mogu pomoći da baterija duže traje, kažu stručnjaci za litijum-jonsku tehnologiju.
						        
                        Nakon što je prošle godine zabranio korišćenje mobilnih telefona u osnovnim školama, italijanski ministar za obrazovanje i zasluge, Đuzepe Valditara, proširio je tu zabranu i na srednje škole i sve profesionalne i tehničke institute.
						        
                        Ova snažna poruka je do sada podeljena preko 1.000.000 puta, i roditelji je i dalje dele drugim roditeljima širom sveta.
						        
                        “Viđam bebe mlađe od godinu dana koje su izložene ekranima deset ili više sati dnevno, što je ceo njihov svesni deo života – ako ne spavaju one su izložene ekranima.”
						        
                        Psiholozi tvrde da je dosada najveći izvor svih problema i kod odraslih, a posebno kod dece.
						        
                        Ukoliko učenik prvi put prekrši tu zabranu mobilni telefon će mu se oduzeti i predati pedagoško-psihološkoj službi ili direktorki škole, a odeljenski starešina će pokrenuti postupak pojačanog vaspitnog rada prema učeniku i pozvati roditelje da preuzme telefon.
						        
                        Sve više stručnjaka savetuje roditeljima da deci ograniče vreme provedeno sa proizvodima nove tehnologije, a posebno kada je u pitanju korišćenje mobilnih telefona.
						        
                        Nažalost, svi odgovori koje mališani dobijaju u današnjem svetu, su u gotovom obliku, kod njih ne postoji traganje za rešenjem, putem čitanja knjiga, razgovora sa roditeljima ili gledanjem obrazovnih emisija, što su deca nekada radila.