|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Patrijarh Porfirije: Veronauka da bude obavezni predmet

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 18.11.2021
Bitno je sagledavanje budućnosti veronauke i šta bi trebalo učiniti da bi ona bila kvalitetnija i kako ne bi opadao broj polaznika veronauke kojih je danas 450.000, rekao je patrijarh.

image
Photo: Instagram/Patrijarh Porfirije
/11


 

Patrijarh srpski Porfirije, povodom dve decenije od vraćanja verske nastave u škole, koju pohađa 450.000 đaka, ukazao je na dva nerešena pitanja – verska nastava treba da bude predmet, a ne nastavni program, a svih 2.010 veroučitelja, iz sedam tradicionalnih verskih zajednica, mora imati rešen status – stalan posao.

– Od toga kakvo ćemo rešenje naći za ova nerešena pitanja, zavisi ne samo ocena koju ćemo sami sebi dati prilikom nekog sledećeg susreta ili jubileja, nego u znatnoj meri i duhovni profil naroda koji živi i koji će ovde živeti u budućnosti – rekao je patrijarh Porfirije na međunarodnom ekspertskom panelu posvećenom 20 godina verske nastave u Srbiji, kojem je prisustvovao i ministar prosvete Branko Ružić, preneo je Tanjug.

 

Prema rečima patrijarha, i ovaj jubilej se kao i svaki drugi može sagledati iz tri perspektive.


Prema njegovim rečima, prva je istorijska, dve decenije su dovoljne za sagledavanje okolnosti i pređenog puta, zatim kroz realno i kritičko uvažavanje činjenica gde je veronauka u pogledu statusa predmeta i njegovog mesta u sistemu nastave, od čega u dobroj meri proizlazi kvalitet nastave, kadrovi i druga pitanja.

Treća perspektiva podrazumeva sagledavanje budućnosti veronauke i šta bi trebalo učiniti da bi ona bila kvalitetnija i kako ne bi opadao broj polaznika veronauke kojih je danas 450.000, rekao je patrijarh.

Govorio je i o značaju toga da ne postoji cenzus odnosno određeno – 30 đaka za formiranje grupa za organizovanje verske nastave.

Patrijarh je rekao da uputstva o podizanju cenzusa, koji nije postojao u Zakonu iz 2001. godine, zajedno sa tim da je verska nastava prečas, osmi čas i li slično, dovelo do toga da sada ima manje od 500.000 polaznika veronauke, što do pre koju godinu nije bio slučaj.

 

Izvor: Luftika.rs

 

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Ko su deca koja nemaju alergije i nisu bol...
Većina nas se sa radošću seća odrastanja, u kojem je igra u blatu i pesku bila svakodenvna aktivnost, a često i vrhunac ...
9
Zeko i potočić
Autor: Branko Mihaljević, Peva: Zdenka Vučković
6
Išli smo u Afriku
Autori: Minja Subota, Ljubivoje Ršumović, Peva: Manda
6
Zvončići no.1
Kad padne prvi sneg, kad zabeli se breg, na put se sprema tad, taj deda večno mlad,...
6





Zašto deca treba da koriste prste pri raču...
Braneći učenicima korišćenje prstiju dok računaju moglo bi, prema novim istraživanjima mozga, biti slično zaustavljanju ...
Dr Bojanin: Svaka škola treba da ima defek...
I učitelj s njim radi i vidi da nešto ne ide. Pa se trudi, ima i dopunsku nastavu. Pa ga forsira istim metodom učenja i ...



Anketa

Трудноћа.
пеперутка16

Који део трудноће вам се највише допао или Најлакши?

Click Here