|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Ribom protiv postporođajne depresije

Tanjug, 11.6.2018
Jedan od okidača postporođajne depresije mogao bi, izmedu ostalog, da bude nedostatak omega-3 masnih kiselina, piše u istraživanju objavljenom u časopisu "Canadian Journal of Psyćiatry".

image
/11


Žene su najizloženije depresiji u reporoduktivnom dobu, a okidač za razvoj simptoma osetljivijih žena može biti i rođenje deteta. Autori studije naglašavaju da su mnoge dosadašnje studije dovele u vezu trudnoću, omega-3 masne kiseline i hemijske reakcije koje omogućavaju oslobadjanje regulatora raspoloženja - hormona serotonin.


Obzirom da se omega-3 masne kiseline prenose sa majke na fetus tokom trudnoće i ugrađuju se i u majčino mleko tokom dojenja, nivo omega-3 masnih kiselina kod žena se tokom trudnoće smanjuje i ostaje snižen barem 6 sedmica posle porođaja. Kada je u pitanju reumatoidni artritis, švedska studija rađena na ispitanicama rođenim od 1914. do 1948. godine ispitivala je uticaj unosa omega-3-masnih kiselina na rizik od reumatoidnog artritisa, bolest mišićno-koštanog sistema.


Studija, objavljena u časopisu "Annals of the Rheumatic Diseases", je pratila ispitanike u više navrata, prilikom čega su oni ispunili ankete koje su uključivale detaljan opis prehrambenih navika, telesne aktivnosti, učestalost konzumacije pojedinih namirnica uključujući unos masnih (losos, sardine, račići, Jakobove kapice) i mršavih (bakalar, brancin) riba.



Rezultati studije ukazuju da su ispitanici koji su ribu konzumirali više od jednom sedmično smanjili rizik od artiritisa za 29 odsto u odnosu na one ispitanike koji to nisu činili u istom periodu.
Takodje, stručnjaci su uočili da su osobe koje su redje konzumirale ribu pretežno bile pušači.



Izvor: Tanjug.rs

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Korisno uputstvo za navikavanje na nošu!
Vaše dete je prohodalo i vreme je da ga odviknete od pelena – ali odakle početi?
17
Kako da obučete bebu tokom leta
Visoke spoljne temperature stvaraju muku i odraslima, a posebno bebama starim do godinu dana. Evo kako da im olakšate - ...
17
Besplatna savetovališta o uvođenju nemlečn...
Baby Food Factory organizuje edukativne aktivnosti sa pedijatrima namenjene roditeljima, u okviru CSR inicijative „Zdrav...
14
Kako beba bira "omiljenu" dojku
Većina beba koje sisaju ima "omiljenu" stranu. Evo šta utiče na taj izbor.
10





Kako zaista izgleda imati dvoje dece mlađe...
Vežite ta dupla kolica i spremite se za divlju vožnju. Dobra je.
Draga mama, sledeći put kad poželiš da vri...
Jednog dana neće biti veš-korpe prepune prljave odeće, sportske opreme, ili kostima. Jednog dana neće biti beskrajne gom...



Anketa

Да ли ваши дечаци додирују пенисе?
пеперутка16

Мој син од три и по године додирује свој пенис непрестано и неће да престане. Пробала сам разне начине да га одвучем, али не функционише. Волела бих да ми неко ко је имао сличну ситуацију напише како ју је решио. Хвала.

Click Here