|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (11.12.-15.12.2019.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Pet grickalica za trudnice

Blic online (www.blic.rs), 28.4.2018
Ranije se govorilo da u trudnoći žena mora da jede za dvoje. Danas znamo da to nije tako i da ženama u trudnoći treba samo 300 kalorija više nego inače. Ipak, važno je da dobro odaberemo šta jedemo.

image
/21


Možete da se odlučite za jednostavan izbor: proteinsku pločicu ili slatkiš. A možete da pokušate i nešto kreativnije. Na primer, protein je dobar izbor za užinu jer su proteini gradivni blokovi svake ćelije. Osim toga, proteini budućim mamama pomažu da savladaju osećaj umora i iscrpljenosti. Neke mame često posežu za vlaknima da bi pobedile neke od neprijatnih simptoma trudnoće, na primer zatvor. Evo nekoliko ideja koje mogu da budu od pomoći.

Krekeri i sir - odlična ideja jer istovremeno dobijate proteine i vlakna. Možete da na krekere od integralnih žitarica stavite sveži sir ili pak isečete tvrdi sir i kombinujete s kiselim povrćem.

Orašasto voće - kesica oraha je uvek dobro došla u torbici svake trudnice. Jednostavno je, nije potrebno da ih posebno pripremate niti zamrzavate. Svaka vrsta orašastih plodova služi kao malena tvornica proteina i dovoljno energije da vas pokrene.

Sveže voće
- jabuka, banana ili narandža... sve su to sjajni i zdravi izbori koji zahtevaju minimum pripreme.

Tvrdo kuvana jaja - to je kompaktna užina koju možete da ponesete sa sobom, ali morate da je čuvate u frižideru.

Umaci i štapići - štapići šargarepe i celera su odlična užina. Možete da koristite i cvetiće brokolija. Dodatni plus su umaci, probajte s umakom od humusa ili sličnim hranljivim umakom. 
 
 
Kompletan tekst pročitajte na www.blic.rs
Krvarenje u prvom tromesečju trudnoće
Krvarenje u prvom tromesečju trudnoće je znak da postoji mogući problem.
17
Tumačenje ultrazvučnih nalaza u trudnoći
EDD, BPD, TCD, GS... pomažemo vam da razumete šta znače sve te skraćenice koje ginekolozi koriste za tumačenje razvoja v...
16
Dobijanje na težini po nedeljama trudnoće
Koliko je preporučljivo ugojiti se u trudnoći i zbog čega kilogrami tako naglo rastu?
12
Rh faktor - rizik za majku i dete
Ukoliko u krvi imate Rezus protein onda ste Rh pozitivni (+), kao i većina ljudi, a ako ga nema onda ste Rh negativni (-...
6


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




image
pamaja
Fitolat je obavezni deo moje torbe za porodilište.
Fitolat sam otkrila u prvoj trudnoći. Pošto imam blizance, veoma mi je bilo važno da uspostavim pravilnu laktaciju. Još dok sam bila u porodilištu suprug mi je doneo Fitolat. Ja sam bila oduševljena. Mleko je pravilno nadolazilo, nisam imala mastitis niti bilo kakvih tegoba. Koristila sam ga tokom čitavog perioda dojenja. Moji blizanci su dojene bebe, bez adaptiranih mleka zahvaljujući Fitolatu. Sada su to zdravi sedmogodišnji dečaci. Uskoro nam stiže i seka, tako da će Fitolat biti obavezni deo moje torbe za porodiliste.  Više >>
image
Kuvar: mama Jo
Namazi kao najprakticniji za dorucak i veceru. Uvek pretekne neke hrane koja najbolje da se iskoristi kao namaz, uz kombinovanje.

Anketa

Najlepše ime za bebu
sonjapops

Koje je ime najlepše od navedenih?

Oznake

Click Here