Korišćenje lekova na osnovu jedinjenja "paracetamola" može u velikoj meri da poveća opasnost od pojave astme kod adolescenata, čak da je udvostruči, pokazali su rezultati istraživanja grupe novozelandskih naučnika.
Za aktuelne sadržaje i vesti o roditeljstvu i trudnoći dodajte Ringeraju kao svoj omiljeni izvor na Google-u.
Naučnici su ustanovili da se medju adolescenatima starosti od 13 do 14 godina, koji mesečno uzimaju "paracetamol", duplo povećava opasnost od pojave astme, dok se kod godišnjeg koršćenja opasnost povećava za 50 odsto, preneli su francuski mediji.
Novozelandski naučnici su utvrdili, obavivši analizu zdravstvenih podataka o više od 300.000 adolescenata starosti između 13 i 14 godina, da "paracetamol" povećava opasnost i od nastanka alergija i ekcema.
16. avgust 2010.
Kompletan tekst pročitajte na www.blic.rs
Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:
Slični članci, koje čitaju drugi korisnici
Vaške se ne prenose onako kako smo mislili
Svake godine, insekti veličine semena susama, koji sišu krv napadaju milione, posebno dece, širom sveta. Uprkos godinama...
8
Nova Godina kuca nam pred vratima
Novogodisnja pesma hora Carolija
7
Šta devojčice moraju da znaju o pubertetu
Pubertet je prirodan i svi mi prolazimo kroz tu fazu, ali postoje načini da olakšate vašoj ćerki prelazak iz deteta u ad...
6
U vrtiću je zlatno, a kod kuće nemoguće!?
U vrtiću ili školi sarađuju, slušaju i poštuju pravila, ali kod kuće plaču, ljute se i postaju prkosni. Zašto se neka de...
6