|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Trudnice, ovo treba da znate

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 29.9.2020
Trudnoća i porođaj su velike promene za svaku ženu, a na takve promene ne reaguju sve isto...

image
Mame dečaka izloženije su većem riziku od postnatalne depresije.
/11


 

Žene koje rode dečake izložene su većem riziku od postnatalne depresije, sudeći prema novoj studiji.
Istraživači sa Univerziteta u Kentu su otkrili da žene koje rode dečaka imaju 79 odsto veći rizik od postporođajne depresije, u odnosu na majke devojčica.
"Postnatalna depresija je stanje koje je moguće izbeći, i dokazano je da pružanje podrške ženama kod kojih je veći rizik od tog stanja, smanjuje šanse od razvoja depresije. Otkriće da su majke dečaka sklonije postnatalnoj depresiji pomaže da identifikujemo žene kojima je potrebna dodatna podrška u prvim nedeljama i mesecima", kaže koautorka studije dr Sara Džons.
Prethodne studije su pokazale da postoji veza između reakcije inflamatornog imunog sistema i razvoja simptoma postporođajne depresije.
Dok dečak u stomaku povećava zapaljenje u telu majke, do sada je veza sa postporođajnom depresijom bila nejasna.
Ukoliko imate simtpome postporođajne depresije, okružite se ljudima koji vam pružaju podršku, i ne stidite se da potražite stručnu pomoć!

Žene koje rode dečake izložene su većem riziku od postnatalne depresije, sudeći prema novoj studiji.

 

Istraživači sa Univerziteta u Kentu su otkrili da žene koje rode dečaka imaju 79 odsto veći rizik od postporođajne depresije, u odnosu na majke devojčica.
"Postnatalna depresija je stanje koje je moguće izbeći, i dokazano je da pružanje podrške ženama kod kojih je veći rizik od tog stanja, smanjuje šanse od razvoja depresije.

 

Otkriće da su majke dečaka sklonije postnatalnoj depresiji pomaže da identifikujemo žene kojima je potrebna dodatna podrška u prvim nedeljama i mesecima", kaže koautorka studije dr Sara Džons.

 

PROČITAJ JOŠ: Ustanite - ona u stomaku nosi nešto važnije!

 

Prethodne studije su pokazale da postoji veza između reakcije inflamatornog imunog sistema i razvoja simptoma postporođajne depresije.


Ukoliko imate simtpome postporođajne depresije, okružite se ljudima koji vam pružaju podršku, i ne stidite se da potražite stručnu pomoć!

 

Izvor: mondo


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Naravno, možeš da jedeš urme (datulje) tok...
Ova ukusna namirnica nudi nekoliko zdravstvenih prednosti, pa nema razloga da je ne konzumirate češće i na taj način dop...
5
Vežbanje u trudnoći?
Da li je dobro svako vežbanje u trudnoći? (engleski video)
4
PRAZNA MATERICA
Taj život je bio tamo, rođen iz tvoje večne duše. Tvoje telo. Tvoja krv. Živeli su.
4
Automehaničar izumeo uređaj koji spasava m...
Godine 2025. dobio je evropski CE sertifikat, čime je potvrđena njegova bezbednost za širu upotrebu u bolnicama.
4





Uobičajeni pregledi i analize u trudnoći
Pred vama je spisak svih uobičajenih pregleda i analiza koje se rade u trudnoći i približni period kada se oni rade.
Ramzijeva metoda i može li se njome odredi...
Ramzijeva teorija koristi položaj posteljice na ultrazvuku u 6. nedelji trudnoće da bi predvidela pol vaše bebe. Evo zaš...



Anketa

Минђуше.
пеперутка16

Када је прикладно бушити уши девојчици?

Пре годину дана. (25%)

После годину дана. (75%)


Ukupan broj glasova: 4

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here