|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.
Ova pedagogija zauzima sasvim drugačije stanovište od klasične pedagogije, čije se metode primjenjuju u državnim vrtićima i školama. Waldorfsku školu utemeljio je Rudolf Steiner , a ime je dobila po fabrici cigareta .

image
/11


Waldorfsku školu je utemeljio Rudolf Steiner (1861.-1925.), a ime je dobila po fabrici cigareta Waldorf-Astoria, čiji je direktor pomogao Steineru pri osnivanju prve škole.
Waldorfska pedagogija temelji se na Steinerovom učenju antropozofiji.

Škola bez udžbenika

Kao i većina alternativnih škola, i waldorfska odbacuje krutost tradicionalne škole. U radu se ne koriste gotovi materijali, kako bi deca razvijala maštu, a ni udžbenici.
Razlog odbacivanja udžbenika leži u stanovištu  waldorfske pedagogije da deca treba da uče  otkrivanjem, direktno iz onoga što ih okružuje.
Odeljenja predstavljaju male životne zajednice. Učiteljeva ličnost za decu je važnija od nastave. Učitelj vodi jedno odeljenje osam godina i na taj se način zbližava s učenicima.
U ovoj školi nema ni ponavljanja razreda jer se ne želi razbiti zajednica i obeshrabriti dete.

Otkriti talent i podstaći uspeh

Zadatak učitelja je da pomogne detetu da otkrije svoj talenat i podstakne ga  na optimalan uspeh. Odgoj ne teče prema unapred određenim smernicama, nego se u obzir uzimaju detetove sposobnosti. Još jedna specifičnost waldorske nastave je i rad po epohama. Učenici proučavaju određenu pojavu 3-4 nedelje (umesto nastave iz nekoliko predmeta) i na taj  način je temeljno upoznaju. Deca od početka školovanja uče strane jezike, prvo samo kroz igru kako bi osetili njihovu melodiju i ritam.
U školi se ne neguje takmičarski duh, i nema brojčanog ocenjivanja, a pojedinac i kolektiv imaju u vaspitanju jednaku važnost, s malom prevagom kolektiva. Tako se dete priprema za buduće međuljudske situacije. Prisutna je orijentacija na umetničko i  radno vaspitanje . Roditelji su na različite načine uključeni u rad škole.
Neki kritičari smatraju waldorfske škole kao otuđene od sveta, a i zameraju im kasni početak razvijanja intelektualnih sposobnosti.
Iako učenici imaju informatiku  kao redovan predmet, ne preporučuje se kontakt sa elektronskim medijima posebno sa televizijom. Deca se najpre uče da shvataju način delovanja stvari kojima se koriste. Upoznaju princip rada računara, kako bi se izbegao moguć negativni ili nepoznati uticaj tehnologije na čoveka.

Danas u svetu postoje 994 waldorfske škole. Do 2001. u celom svetu je bilo 1400 waldorfskih vrtića, 120 ustanova za osobe s posebnim potrebama, i 68 obrazovnih ustanova za  učitelje.  Waldorfske metode primjenjuju se i u mnogim ostalim privatnim i drugim školama.



izvor: sretnodijete.net

wikipedia

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Noćno mokrenje (enuereza)
O enurezi (nevoljnom noćnom i dnevnom mokrenju) govorimo ako dete posle 3. ili 4. godine starosti povremeno ili stalno n...
5
U SUSRET SVETSKOM DANU BORBE PROTIV DIJABE...
Upozoravajući znakovi koji ukazuju na dijabetes kod dece, odnosno simptomi povišenog nivoa šećera u krvi, su učestalo mo...
5
5 malih i važnih pravila u komunikaciji sa...
Komunikacija nije samo puko prenošenje informacija, već i važan element u vaspitanju, pomoću kojeg možemo da podstaknemo...
4
Premostite generacijski jaz
Jaz među generacijama javlja se kad deca stasaju u tinejdžere. Neminovan je, a na roditeljima je da prihvate promene kod...
3





Šta kažu mame, veronauka ili građansko vas...
Pročitajte šta kažu Ringerajine mame na temu - Veronauka ili Građansko vaspitanje?
Zbog dojava o bombama, važna odluka o nast...
Problem stvara činjenica da veliki broj prostorija nije pregledan od strane kontradiverzionih ekipa.



image
dudas
Ima li koga da ga grlo boli? Otvorite Apis goli! Prsnite me 2, 3 puta, nije fol-nestaće bol!
"Dobro veče, od sad ovde nema zime, Imuno je moje ime. Vitamini, minerali-sve staje u gutljaj mali. Popij mene, mala vilo, nazdravlje ti bilo!" "Imaćemo još jednog gosta, pomoći će vili dosta. Evo ga, tu je"-Imuno reče. "Uđi, uđi, druže moj, dobi li protiv kašlja boj?" "Znaš, Imuno-Broncamil se smeška, kakva je to borba teška. Uspeo sam, za kašalj sam tata mata!" I odjednom neko pokuca na vrata. "Ima li koga da ga grlo boli? Otvorite Apis goli! Prsnite me 2, 3 puta, nije fol-nestaće bol!" Istina je sve što kaže Apis gola, jako brzo rešiće vas bola. "Gde li nam je Fitobalm, kud se dede, ne videh ga od prošle srede? "Sad će doći"- Imuno reče. "Ima li šta od zapušenog nosića preče?" "Kuc, kuc, stigao sam"- Fitobalm se javi. "Mala vilo, odmah me pod nosić stavi. Jel osećaš borovine moć? Sada lepo diši i spavaj, laku noć!" I tako Pharmalife družina ova isprati vilu u carstvo snova.  Više >>
image

Anketa

Трудноћа.
пеперутка16

Који део трудноће вам се највише допао или Најлакши?

Click Here