|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

ČLANCI

image

Kako bi podstakla pozitivne promene, kompanija Procter & Gamble, zajedno sa svojim brendovima Lenor, Ariel, Swiffer, Fairy i Mr. Proper, u saradnji sa Lidlom, pokreće kampanju pod nazivom - Dom je kada sve delimo.

image

Ako ste majka koja ostaje kod kuće sa ovim mislima, one su 100% normalne, a vaša osećanja su validna. Zapamtite da nema ništa važnije od odgajanja vaše dece. Iako se možda neće uvek činiti tako, imate najbolji posao koji je ikada postojao.

image

Čak i 2020. godine za neuredne muškarce se nekako i mogao naći izgovor, ali da žena bude neuredna, pa to je neoprostivo. Tri nedavno objavljene studije potvrđuju ono što mnoge žene instiktivno znaju: kućni poslovi se i dalje smatraju ženskim – naročito za žene koje žive sa muškarcima.

image

Ako ste i vi jedna od onih mama koje mogu sve i sve stižu, iako padate s nogu od umora, evo kako da se malo rasteretite. Uključite klince i odredite im zaduženja u skladu sa njihovim uzrastom.

STRANA 1 OD 1



NAGRADNA ANKETA: Osvoji IMMUNOKIND set za ...
U takmičenju imaju pravo da učestvuju svi korisnici portala Ringeraja.rs.
DŽERONIMO STILTON: Poklanjamo najnoviju kn...
Priroda na Ostrvu miševa je u opasnosti, ali profesor Volt ima rešenje: povratak u prošlost i pronalazak Solomonovog prs...



Anketa


jupi

Dali vase dete koje polazi ove jeseni u skolu zna da cita i pise?

Da (52%)

Ne (22%)

Pomalo (26%)


Ukupan broj glasova: 69

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here