Ringeraja.rs je specijalizovani portal, namenjen budućim roditeljima, trudnicama i roditeljima predškolske dece.
Copyright 2008-2025
Danu media d.o.o. Beograd
O izvozu lekova na međunarodna tržišta, razvoju novih proizvoda i operacijama u regionu razgovaramo sa dr med Zoranom Stamenovićem, direktorom razvoja u kompaniji AbelaPharm.
Kompanija AbelaPharm nedavno je izvezla prvi kontingent svog leka Bularen u Ukrajinu. Možete li nam reći nešto više o samom proizvodu i izazovima izvoza lekova van granica naše zemlje?
Bularen® je lek razvijen u okviru Probiotic Excellence Centra AbelaPharm. Koristi se u terapiji dijareje izazvane antibioticima i infekcija uzrokovanih bakterijom Clostridium difficile.
Jedan od ključnih preduslova za proizvodnju i izvoz lekova jeste posedovanje Evropskog GMP sertifikata (Good Manufacturing Practice), koji potvrđuje da proizvodni procesi ispunjavaju standarde kvaliteta Evropske unije. Ovaj sertifikat omogućava plasman naših proizvoda na tržišta EU i drugih regulatorno zahtevnih regiona.
Zašto baš Ukrajina?
Strateško partnerstvo sa kompanijom Farmak omogućilo je Bularenu® ulazak na ukrajinsko tržište, što je bio planiran korak u širenju našeg međunarodnog prisustva. Farmak je jedna od vodećih farmaceutskih kompanija u Ukrajini i širem CIS regionu. Sa više od 2.800 zaposlenih i prisustvom u više od 60 zemalja, spada među pet najinovativnijih kompanija u Ukrajini.
Koji su naredni koraci za kompaniju AbelaPharm?
Nedavno smo potpisali ugovor o licenciranju i izvozu leka Bularen® sa jednom renomiranom nemačkom farmaceutskom kompanijom. U narednom periodu sledi proces registracije i priprema za izvoz ovog proizvoda na nemačko tržište.
Kompanija AbelaPharm, u okviru koje je i Probiotic Excellence Center je regionalni lider u proizvodnji i distribuciji dijetetskih suplemenata, a u svom portfoliju imamo OTC lekove i lekove na recept. Sa sedištem u Beogradu i proizvodnim pogonima u Starima Banovcima, Beogradu i Baricama, AbelaPharm više od 25 godina posluje u zemljama Adriatic regije, a svoje proizvode izvozi na četiri kontinenta: Evropu, Aziju, Afriku i Ameriku.
Naša strategija je dalji rast kroz inovacije, proširenje tržišta i jačanje prisustva u međunarodnoj farmaceutskoj industriji.
Promo objava
Питање.
пеперутка16
Да ли неко од вас држи краве? Ако јесте, шта радите са млеком? Не шалим се, питам озбиљно, не знам шта да радим са млеком?