|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (04.09.-08.09.2019.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Pet grickalica za trudnice

Blic online (www.blic.rs), 28.4.2018
Ranije se govorilo da u trudnoći žena mora da jede za dvoje. Danas znamo da to nije tako i da ženama u trudnoći treba samo 300 kalorija više nego inače. Ipak, važno je da dobro odaberemo šta jedemo.

image
/21


Možete da se odlučite za jednostavan izbor: proteinsku pločicu ili slatkiš. A možete da pokušate i nešto kreativnije. Na primer, protein je dobar izbor za užinu jer su proteini gradivni blokovi svake ćelije. Osim toga, proteini budućim mamama pomažu da savladaju osećaj umora i iscrpljenosti. Neke mame često posežu za vlaknima da bi pobedile neke od neprijatnih simptoma trudnoće, na primer zatvor. Evo nekoliko ideja koje mogu da budu od pomoći.

Krekeri i sir - odlična ideja jer istovremeno dobijate proteine i vlakna. Možete da na krekere od integralnih žitarica stavite sveži sir ili pak isečete tvrdi sir i kombinujete s kiselim povrćem.

Orašasto voće - kesica oraha je uvek dobro došla u torbici svake trudnice. Jednostavno je, nije potrebno da ih posebno pripremate niti zamrzavate. Svaka vrsta orašastih plodova služi kao malena tvornica proteina i dovoljno energije da vas pokrene.

Sveže voće
- jabuka, banana ili narandža... sve su to sjajni i zdravi izbori koji zahtevaju minimum pripreme.

Tvrdo kuvana jaja - to je kompaktna užina koju možete da ponesete sa sobom, ali morate da je čuvate u frižideru.

Umaci i štapići - štapići šargarepe i celera su odlična užina. Možete da koristite i cvetiće brokolija. Dodatni plus su umaci, probajte s umakom od humusa ili sličnim hranljivim umakom. 
 
 
Kompletan tekst pročitajte na www.blic.rs
Dobijanje na težini po nedeljama trudnoće
Koliko je preporučljivo ugojiti se u trudnoći i zbog čega kilogrami tako naglo rastu?
14
Krvarenje u prvom tromesečju trudnoće
Krvarenje u prvom tromesečju trudnoće je znak da postoji mogući problem.
6
500 godina istorije porođaja
Kako je izgledao porođaj pre 500 godina? Šta se u međuvremenu promenilo? Kada se počelo sa primenom anestezije?
6
Bolesna trudnica
Koje bolesti i lekovi štete vašoj bebi? (engleski video)
4


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




Kuvar: Sladja 29
svi ih obozavaju...

Anketa

more
nata11

Da mozete da birate gde biste najradije letovali?

Grcka (41%)

Turska (18%)

Tunis (7%)

Spanija (16%)

Italija (12%)

Crna Gora (5%)


Ukupan broj glasova: 73

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!

Oznake

Click Here