Ringeraja.rs je specijalizovani portal, namenjen budućim roditeljima, trudnicama i roditeljima predškolske dece.
Copyright 2008-2025
Danu media d.o.o. Beograd
Da li ste znali da se u proseku, sa pet godina starosti u toku jednog dana uključujemo u kreativne zadatke 98 puta, smejemo 113 puta i postavimo 65 pitanja?
Do 44. godine, brojke padaju na samo dva kreativna zadatka dnevno, 11 smejanja i šest postavljanja pitanja.
Robna marka Nesquik je, inspirisana ovim podacima iz svog globalnog istraživanja, odlučila da dodatno proveri ko je maštovitiji – deca ili njihovi roditelji.
Tim povodom je ovog vikenda u Beogradu organizovana kreativna i edukativna radionica „Probudimo dečiju kreativnost“ u saradnji sa Koba Yagi Toys, koja je okupila novinare beogradskih redakcija i njihove mališane na svojevrsnom takmičenju u pripremi maštovitih kreacija od svakodnevnih materijala.
Tokom dvočasovne zabave i edukacije, mališani su koristeći bojice, lenjire, gumice, papiriće, kutije, balone ipak pokazali nešto veću dovitljivost i maštovitost od mama i tata u izradi predmeta čija namena treba da bude rešavanje problema nedostatka zelenih površina i ugroženosti ptica u gradu, kao i nepravilne ishrane.
Rad koji je grupa mališana pripremila kao kreativni odgovor na problem što njihovi vršnjaci sve češće nisu u okvirima izbalansirane ishrane, osvojio je najviše glasova učesnika i koordinatora ovog takmičenja u maštovitosti.
Održana radionica ujedno je i prva u okviru „Škole za superheroje“, koju Koba Yagi organizuje kao kreativni prostor neformalnog obrazovanja, sa ciljem da deca steknu različite veštine, razumeju smisao timskog rada, razvijaju solidarnost, empatiju i kreativnost.
Tokom radionice, i mališani i roditelji imali su priliku da doručkuju Nesquik žitarice obogaćene sa sedam vitamina, gvožđem i kalcijumom, kao i da se osveže uz Nesquik instant kakao napitak, koji sadrži odabrane vitamine i minerale koji nadopunjuju hranljivu vrednost mleka.
Nestlé je najveća svetska kompanija za proizvodnju hrane i pića. Posluje u 189 zemalja širom sveta, a njenih 328.000 zaposlenih svakodnevno su posvećeni osnovnoj Nestlé svrsi – unapređenju kvaliteta života i doprinosu zdravijoj budućnosti. Nestlé Adriatic je prisutan u regionu od 2003. godine, zapošljava više od 750 ljudi u regionu i upravlja fabrikom prehrambenih i konditorskih proizvoda u Surčinu.
Nestlé nudi širok portfolio proizvoda i usluga potrošačima, kao i njihovim kućnim ljubimcima, osmišljen u skladu sa njihovim životnim potrebama. Među više od 2.000 Nestlé brendova su globalno prepoznati NESCAFÉ i NESQUIK, ali i omiljeni lokalni brendovi, kao što je CIPIRIPI. Učinak kompanije zasnovan je na strategiji ishrane, zdravlja i zdravog života. Sedište kompanije Nestlé je u švajcarskom gradu Veve, u kom je i osnovana pre više od 150 godina.
Мажење беба.
пеперутка16
Да ли ваше бебе (6-12 месеци) воле да се мазе? Моја чак ни не слуша, само ме одгурује, пење се по мени, вуче,... чак ни не жели да се носи, само гледа да побегне. То ми је стварно чудно.. Какве су ваше?