|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (19.04.-23.04.2019.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

10 jednostavnih načina da ublažite mučninu

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 23.8.2016
Dobra vest je ta da ćete kroz samo nekoliko meseci postati mama, a loša da će vas na to neko vreme najverovatnije podsećati jutarnje mučnine.

image
/11


Neke žene imaju tu sreću da ih ovaj problem zaobiđe, dok neke buduće mame jutarnje mučnine redovno posećuju. Možda nećete moći u potpunosti da ih se rešite, ali imamo za vas 10 saveta koji će vam pomoći da ublažite njihov intenzitet.

1. No stress

Iako to često zna da bude teško, ipak se trudite da se što je manje moguće nervirate. Iako ste kao novopečena trudnica verovatno osetljiviji nego do sada, ne dozvolite da vas izbace iz takta. Osim što stres pogoršava simptome, on negativno može uticati i na samu bebu.

2. Ne izbegavajte hranu

Nikako ne zaboravite da jedete na vreme. Morate imati bar tri obroka dnevno, a na odmet nisu i dve lagane užine poput voća. Jer, prazan stomak je vrlo pogodno područje za nastanak mučnine. Ipak, nemojte ni preterivati u hrani. Jedite češće, ali manje.

3. Ne zaboravite na fizičku aktivnost

Mnoge trudnice iscrpljene mučninama odlučuju da, ako im vreme to dozvoljava, čitav dan ostanu u krevetu, misleći da će time rešiti problem. Međutim, rešenje leži u postupku potpuno suprotnom od izležavanja – u kretanju! To što ste
trudni ne znači da treba da zanemarite fizičku aktivnost. Naravno, ako je sa vama i vašom bebom sve u redu i ako vam doktor nije preporučio strogo mirovanje. Svakako, aktivnost je potrebno prilagoditi novonastaloj situaciji, pa samim tim treba izbegavati zahtevne, iscrpljujuće aktivnosti. Lagane šetnje biće sasvim dovoljne.

4. Izbegavajte jake mirise

Izbegavajte suviše začinjenu hranu koja pritom ima izrazito jak miris. Parfemi takođe mogu biti jedan od izazivača jutarnje mučnine u ovom periodu.

5. Ne umarajte se

Izbegavajte da se u ovom periodu bavite kućnim poslovima poput usisavanja, pranja prozora, ribanja kupatila… Iako će muškarci misliti da samo pokušavate da ih naviknete da oni to rade, pospremanje kuće i sve aktivnosti koje to podrazumevaju mogu pogoršati mučninu.

6. Pazite šta jedete

Namirnice kao što su testenina, pirinač, hleb i žitarice snabdeće vaše telo energijom, a ipak neće izazvati mučninu od koje strahujete posle svakog obroka.

7. Supice i čorbice kao lek

Zdrav obrok koji će vas takođe vrlo brzo zasititi, a da pritom neće izazvati jutarnje mučnine, jeste supa i raznorzne čorbice od povrća. Ne zaboravite da ne preterate sa začinima.

8. Slušajte savete doktora, a ne baka

Iako će bake brže-bolje potrčati da vam pomognu pripremajući vam raznorazne čajeve protiv mučnine, ipak skupite hrabrosti i odbijte ih dok se ne posavetujete sa lekarom da li sastojke koje oni sadrže smete da konzumirate.

9. Stop cigaretama

Podrazumeva se da ćete, u slučaju da ste do sada bili pušač, ostaviti cigarete koje ne samo da izazivaju mučninu, već ugrožavaju i vaše i zdravlje bebe koju ćete uskoro doneti na svet. Međutim, to nije dovoljno. Osim što ćete prestati da pušite, izbegavajte i zadimljene prostorije gde svi oko vas puše.

10. Zaboravite na kofein

Kafa je proizvod više koji ćete morati da bar na neko vreme izbacite iz upotrebe ako ne želite da se svakodnevno susrećete sa iscrpljujućim mučninama. Naročito vruća kafa.

U slučaju da su mučnine toliko jake da vas sprečavaju da obavljate uobičajene radnje ili da one potraju duže od tri meseca, ne oklevajte da se obratite lekaru koji vodi vašu trudnoću.

Dobijanje na težini po nedeljama trudnoće
Koliko je preporučljivo ugojiti se u trudnoći i zbog čega kilogrami tako naglo rastu?
19
Tumačenje ultrazvučnih nalaza u trudnoći
EDD, BPD, TCD, GS... pomažemo vam da razumete šta znače sve te skraćenice koje ginekolozi koriste za tumačenje razvoja v...
16
Krvarenje u prvom tromesečju trudnoće
Krvarenje u prvom tromesečju trudnoće je znak da postoji mogući problem.
10
Uobičajeni pregledi i analize u trudnoći
Pred vama je spisak svih uobičajenih pregleda i analiza koje se rade u trudnoći i približni period kada se oni rade.
7


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




image
Maraj
Onda sam čula za Fitolat. Stvarno mi je pomogao!
Ja sam krenula da ga koristim oko mesec dana nakon porođaja. Do tad sam bila uporna u nameri da dojim, ali grudi kao kamen tvrde, mleko jedva da nadolazi. Onda sam čula za Fitolat. Stvarno mi je pomogao, mleka jesam imala više. Uspostavila se prirodna laktacija, tako da sam ukupno dojila 20 meseci. Što se moje bebe tiče, ona je mogla i dalje. I dalje sam imala mleka.  Više >>
image
Kuvar: Sladja 29
Pecivo koje svojim mirisom i ukusom obara s nogu....

Anketa

IME ZA DEVOJCICU PO VAMA JE NAJLEPSE?
sandrina

KOJE IME ODABRATI?

ANDJELIJA (17%)

JANA (29%)

LANA (33%)

MILA (22%)


Ukupan broj glasova: 230

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!

Oznake

Click Here