Ana RR u 23:43
u temi RE: Razgovori mama 03/21
sa foruma Porodični život
Da li su kalkulatori neophodno sredstvo u nastavi matematike? Kada je njihovo korišćenje potrebno i važno a kada bi deca, pre svega, matematiku trebala da rade bez kalkulatora?
Složene računske operacije, pa i deljenje brojeva sa potpisivanjem, uopšte nije prikladno za desetogodišnjake, a od njih se to očekuje
Deca često, pa čak i krišom, ispod stola, koriste prste dok rešavaju matematičke probleme. Ukoliko ste mislili da to nije dobro, varate se. Poslednja istraživanja Univerziteta u Čikagu pokazuju da je to i više nego korisno…
Matematika je svuda oko nas. Samim tim decu bi trebalo od malih nogu uključiti u zabavne i zanimljive aktivnosti koje im pomažu da razumeju svet oko sebe, time i ključne pojmove važne za dalje razumevanje brojeva i matematike.
Učenje kroz igru je provereno uspešan model učenja kako da dete istovremeno uči na više nivoa i razvija višestruko svoje potencijale. Edukativne igracke deluju stimulativno na dete, nude mu slobodu u izboru aktivnosti kojima će se baviti i ostavljaju mu prostora tako da može činiti ono što želi, može stvarati situacije i učiti kako da vlada njima.