|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Trudnice da li jedete slaninu?

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 3.7.2015
Leti slanina možda ne prija ali naučnici sa fakulteta Severna Karolina su došli do interesantnih otkrića.

image
/11

Za aktuelne sadržaje i vesti o roditeljstvu i trudnoći dodajte Ringeraju kao svoj omiljeni izvor na Google-u.
Google
Ringaraja logo
Postavi


Leti slanina možda ne prija ali naučnici sa fakulteta Severna Karolina su došli do interesantnih otkrića. Oni su otkrili da je slanina u kombinaciji sa jajima idealan doručak koji se preporučuje trudnicama i maloj deci.


Američki naučnici sa fakulteta Severna Karolina došli su do zaključka da tudnice koje konzumiraju slaninu podstiču intelektualne sposobnosti kod nerođenog deteta. Na razvoj mozga bebe u materici utiče  kolin, mikronutrijent bitan za pravilan razvoj hipotalamusa, dela mozga zaduženog za pamćenje.


Dr Džerald Vajsman kaže da su zahvaljujući ovom istraživanju naučnici zaključili kako su namirnice poput slanine nepravedno smatrane nezdravima i podsetio da su ranije studije pokazale da veće doze kolina štite krvne sudove i srce. Kolin u većim količinama sadrže i džigerica, mleko, piletina i orašasti plodovi.


Ipak treba biti oprezan jer britanski stručnjaci upozoravaju da se kod dece i omladine koja dva puta nedeljno jedu šunku, kobasice, viršle i slaninu povećava rizik od leukemije. Razlog tog rizika je predpostavlja se zbog konzervanasa i pojačivača ukusa koji se mogu naći u industrijskim mesnim prerađevinama.

 

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

13 znakova da očekujete dečaka
Da li je moguće da postoje očigledni znaci koji nam mogu reći da ćemo biti ponosni roditelji malog dečaka? Čitajte dalje...
5
Rast ploda po nedeljama, 3. tromesečje
Znate da ste trudni, ali u suštini ne znate šta se dešava u vašem telu? Ovaj tekst će pokušati da vam objasni šta se odi...
4
Kako zaista izgleda seks u trudnoći?
Mnoge žene imaju povećanu želju za seksom tokom trudnoće, ali postoje neke koje se u tom razdoblju uopšte ne osećaju pož...
4
5 laži u koje sam verovala o trudnoći posl...
Moji zglobovi trudnoću podnose sasvim dobro, hvala na pitanju.
4





Kuća nije tesna za trudnice i ljubimce
Trudnice, a naročito prvorotke, za svaku dilemu imaju brojne „savetnike“ čije preporuke ponekad mogu biti i potpuno nesu...
Spavanje na leđima povećava šanse za prevr...
Naučnici upozoravaju da je položaj u kojem spavate tokom trudnoće, posebno u poslednjem tromjesečju, vrlo važan. Utvrdil...



Anketa

jaslice
VVVV

Jako se svadjam sa mamom, koja tvrdi da je slanje deteta u jaslice jako surovo, a meni se cini da puno dece voli da ide. Da li je vase dete volelo da ide u jaslice?

ne znam (39%)

volelo je (19%)

nije volelo (18%)

u pocetku nije, posle jeste (24%)


Ukupan broj glasova: 109

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here